سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27244
|
08:00 - 1396/04/06
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر برگزار می شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه در مرکز این استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و تبیین و معرفی هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه 7 تیرماه) برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر، یادآور واقعه‌ای جان‌سوز است و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل نظام سلطه و مزدوران وابسته به آنان است.

چراغی پور، بیان کرد: در هفتم تیر، ‌یکی از ستون‌های راسخ علمی و سیاستمدار برجسته و پیشرو در سازمان‌دهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضائی، به همراه یاران صدیق انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: واقعه هفتم تیر، سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتادودو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم همیشه درصحنه و ولایی استان ایلام برای حضور و شرکت در این مراسم اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی اکبرنژاد رئیس دانشکده الهیات دانشگاه ایلام می باشد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب