سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27232
|
11:42 - 1396/04/06
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری ایلام:

18 هزار واحد مسکن مهر در ایلام احداث شده است/ تخصیص 500 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت آب و برق

18 هزار واحد مسکن مهر در ایلام احداث شده است/ تخصیص 500 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت آب و برق
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبه هیات دولت برای تکمیل زیرساخت‌های آب و برق مسکن مهر این استان خبر داد .

به گزارشایلام بیدار؛ مهندس «شاپور پولادی» در نشست شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: در کل استان ایلام چه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و چه کمتر از آن، بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای سه جانبه و 2 جانبه احداث شده است .

وی با اشاره به اینکه از این تعداد واحدهای مسکن مهر تاکنون نزدیک به 15 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است، افزود: نزدیک به سه هزار واحد مسکن مهر نیز در دست ساخت بوده که تا پایان نیمه اول سال جاری تعداد یک هزار و 300  واحد دیگر تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد .

پولادی بیشترین واحدهای فاقد متقاضی را مربوط به شهرستان دهلران (شهر موسیان)، شهر سرابله و چند نقطه دیگر در سطح استان اعلام و عنوان کرد: در این راستا درصدد انجام ساز و کاری هستیم تا بدون درنظر گرفتن بند واگذاری زمین این واحدهای باقیمانده را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه هم اکنون و با پیگیری‌های که در سطح استان انجام شده، کلیه زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق، گاز و آسفالت معابر در کلیه واحدهای مسکن مهر ایلام در حال انجام است، یادآور شد: در پروژه مسکن مهر 2 نوع قرارداد سه جانبه و دو جانبه وجود دارد که در خصوص قراردادهای سه جانبه تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است .

وی اظهار کرد: مشکل اصلی مسکن مهر استان مربوط به قراردادهای 2 جانبه است به طوری که در برخی از شهرها چون 2 تعاونی در شهرستان دره‌شهر، شهر موسیان در شهرستان دهلران و تعاونی‌های سه و پنج تاکسیرانی ایلام در قالب قرارداد 2 جانبه بین متقاضیان و تعاونی منعقد شده که مشکلاتی را ایجاد کرده است .

پولادی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد پرونده ساخت و سازهای مسکن مهر در این استان باید تا پایان امسال بسته و این مسکن ها به متقاضیان تحویل داده شود .

یادآور می‌شود در مجموع 18 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت‌های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد تاکنون 15 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و 3 هزار واحد نیز باقی مانده و تحویل نشده است. 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب