سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27203
|
08:17 - 1396/04/04
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان خبر داد ؛

جذب 570 حامی در طرح ایتام و محسنین کمیته امداد ایوان

جذب 570 حامی در طرح ایتام و محسنین کمیته امداد ایوان
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت:با تلاش‌های انجام گرفته در این ماه پر خیر و برکت در قالب برنامه ماه عسل توانستیم 570 حامی ایتام و محسنین را جذب نماییم.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر ،"حمید ایراندوست"،رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایوان، در گفتگو با خبرنگار ا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح مفتاح‌الجنه، با حضور خیرین و مسؤولان شهرستان، از 50خانوار تحت پوشش کمیته امداد سرکشی به عمل آمد که در جریان این سرکشی‌ها، مبلغ 70 میلیون ریال کمک سبد غذایی به خانواده‌ها صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایوان گفت: با تلاش‌های انجام گرفته در این ماه پر خیر برکت، 570 نفر حامی از طریق برنامه ماه عسل و پیگیری های شهرستان جذب شد.

وی افزود: همچنین 4هزار پرس غذای گرم به ارزش 320 میلیون ریال به صورت مستمر در بین نیازمندان شهرستان ایوان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد ایوان به برنامه‌های این نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد:3400پاکت فطریه،و تعداد30کارتن توسط 30نفر با آرم شورای زکات در بین صفوف نماز گزاران آماده دریافت فطریه همشهریان می باشد.

ایراندوست افرود: فطریه جمع آوری شده در روز عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع  می گردد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایوان گفت: میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده در سال گذشته در این شهرستان 140میلیون ریال بوده است.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب