سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27197
|
20:01 - 1396/04/03
نسخه چاپی

مدیر کل صدا و سیمای ایلام خبر داد؛

۲۴ساعته شدن برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام

۲۴ساعته شدن برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام
مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام گفت: پخش برنامه های شبکه استانی صدا و سیمای مرکز ایلام همزمان با سالروز آزادسازی مهران و تاسیس شبکه استانی ایلام ۲۴ ساعته خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، علیرضا شیروی"، مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام گفت: به منظور احترام به خواسته و سلایق مخاطبان، گسترش فضای فرهنگی ، کمک به توسعه همه جانبه استان،  برنامه های شبکه های استانی صدا و سیما از عید سعید فطر و همزمان با سالروز آزادسازی مهران و تاسیس شبکه استانی ایلام بصورت ۲۴ ساعته پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی زیر ساخت ها ، تجهیزات فنی و نیروی انسانی برای راه اندازی و ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی صدا و سیمای مرکز ایلام فراهم شده است، افزود: در حال حاضر برنامه های شبکه استانی صدا ۲۰ ساعته و شبکه استانی سیمای ایلام ۱۳ ساعته است اما با آماده کردن تجهیزات و امکانات لازم و تولید برنامه های با محتوا برای رده های سنی مختلف برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام ۲۴ ساعته می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اعلام هدف گذاری پوشش ۱۰۰ درصدی سیگنال رسانی دیجیتال، گفت: در حال حاضر ۴۰ ایستگاه دیجیتال جدید به ۱۸۰ ایستگاه قبلی اضافه شده و بزودی پوشش دیجیتال در استان به ۹۶درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب