سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27172
|
13:32 - 1396/04/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

حمله موشکی ایران به داعش نشانه استقلال و قدرت کشور است

حمله موشکی ایران به داعش نشانه استقلال و قدرت کشور است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پرواز موشک های دوربرد سپاه پاسدارن از آسمان سه کشور نشان از اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در جمع  راهپیمایان دهلران اظهار کرد:روز قدس یادگار امام راحل و روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: سالها پیش سازمان ملل بنا به درخواست دولت انگلیس برای فلسطین و آینده آن جلسه تشکیل داد و طرح دو کشور فلسطین عربی- یهودی و بیت المقدس و به رسمیت شناختن اسرائیل را مطرح و اعلام نمود.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام  اضافه کرد: با تاسیس دولت غیرمشروع و غیرقانونی اسرائیل در بخشی از سرزمین فلسطین کشتار وحشیانه و ترور و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم فلسطین آغاز انتفاضه و حرکت مردمی مردم مظلوم و آزاده فلسطین قرار گرفت.
 
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبرگونه امام راحل این جریان و حرکت مردمی فلسطین شدت و توان بیشتری گرفت که نه تنها مردم فلسطین هیچگاه تسلیم نشدند بلکه امروز شاهد پیروزی های محور مقاومت هستیم.
 
سردار حسینی عنوان کرد: روز قدس بنابر فرمایش امام راحل روز حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم و آزادی خواه فلسطین و مبارزه با ظلم و اشغال گرایی و همچنین اتحاد و وحدت امت اسلام است.
 
وی بااشاره به اینکه منشاء و پشت پرده همه ی جنگ ها و حوادث تروریستی در دنیا آمریکا می باشد، افزود: داعش که با اسم اسلام وحشیانه ترین و سخیف ترین اعمال غیرانسانی را انجام می دهد تربیت شده و عامل کشورهایی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام  با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسدارن به مواضع داعش در سوریه یادآور شد: پرواز موشک های دوربرد سپاه پاسدارن از آسمان سه کشور نشان از اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز پیروزی ماست تصریح کرد: در حادثه تروریستی مجلس هنگامی که آن افراد مسلح وارد مجلس شدند اگر وارد صحن علنی مجلس می شدند هیچگاه افراد اصولگرا و اصلاح طلب را از هم جدا نمیکردند اما نیروهای سپاه پاسدارن بدون توجه به گرایش سیاسی به وظیفه و رسالت خود عمل کردند و آنان را به هلاکت رساندند.
 
سردار حسینی اظهار کرد: چندسال دیگر عده ای در داخل ادعا خواهند کرد که اگر موشک های سپاه نبود کشور تحریم نمی شد درصورتی چندروز پس از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی، ایران از سوی سنای آمریکا مورد تحریم قرار  گرفت.
 
وی اضافه کرد: عملیات موشکی اخیر سپاه نشان داد که می توان بدون تکیه بر غرب و تنها با خودباوری و ایمان به خداوند به بالاترین سطوح دفاعی و نظامی  رسید.
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب