سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27168
|
11:13 - 1396/04/02
نسخه چاپی

طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» در شهر ایلام؛روزه و تشنگی از روحیه ضد استکباری مردم نکاست

طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» در شهر ایلام؛روزه و تشنگی از روحیه ضد استکباری مردم نکاست
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» همزمان با سراسر کشور از ساغت 11 و 30 دقیقه در شهر ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار،راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» همزمان با سراسر کشور از ساغت 11 و 30 دقیقه در شهر ایلام آغاز شد.

مردم روزه دار ایلام شامل زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ در جای جای استان با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا امروز آمده اند تا با برادران و خواهران دینی خود در فلسطین و غزه ابراز همدردی کنند. 

حضور در این آیین به اندازه ای گسترده و چشمگیر است که حتی گرمای هوای امروز ایلام هیچ تاثیری در شرکت و عزم جدی مردم برای حاضر شدن در راهپیمایی روز جهانی قدس نداشته است. 
مردم ایلام که جنایت های وحشی های صهیونیست و تصاویر زنان و کودکان بی گناه و مظلوم غزه را این روزها از رسانه ها دیده اند و قلب آنان به شدت از خوی ددمنشی رژیم اشغالگر قدس به درد آمده امروز چونان سیل خروشان به راه افتاده اند تا با این ملت ستم دیده ابراز همدردی کنند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب