سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27145
|
10:29 - 1396/04/01
نسخه چاپی

با صدور بیانیه هایی صورت گرفت؛

دعوت اقشار بسیج از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت اقشار بسیج از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
اقشار مختلف بسیج با صدور بیانیه هایی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارشايلام بيدار، اقشار مختلف بسیج در بیانیه های جداگانه ای ضمن گرامیداشت روز جهان قدس از مردم و گروه های مختلف برای حضور در این راهپیمایی جهانی دعوت بعمل آوردند.

متن این بیاینه ها را در ذیل بخوانید.

بيانيه روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام

بيانيه روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام بمناسبت روز جهاني قدس به شرح ذيل مي باشد:

روز قدس يك روز جهاني است . روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد . روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملتهايي است كه در زيرفشار آمريكا و غيرآمريكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند.....

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم (ص) مي دانم ، و روزي است كه بايد ما تمام قواي خودمان را مجهز كنيم و مسلمين از آن انزوايي كه آنها را كشانده بودند خارج شوند ، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بايستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ايستاده ايم و نخواهيم اجازه داد كسان ديگر در مملكت ما دخالت كنند ، و مسلمين نبايد اجازه بدهند كه كسان ديگردر ممالكشان دخالت كنند. امام خميني (ره)

اكنون كه 37 سال از ابتكار تاريخي امام امت ، در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد ، بخوبي مي بينيم كه روز قدس شهرت جهاني يافته است و انقلاب اسلامي كه با تقويت روح استكبار ستيزي در ميان مظلومان جهان از جمله مردم بي دفاع فلسطين ، آزادي قدس شريف را از اهداف والاي خود برشمرده ، بخوبي نشان داده است كه به وسعتي فراتر از خاك ايران اسلامي و به وسعت دنياي اسلام و اعماق فطرت بشري و ادراك تمامي انسانهاي آزاده عالم مي انديشد.

و اينگونه شده است كه نظام سلطه و در راس آنها انگليس خبيث و امريكاي جنايتكار براي مواجهه با نفوذ پيام اسلام ناب محمدي (ص) و سرايت انديشه انقلاب اسلامي تمام تلاش خود را براي تضعيف و براندازي نظام جمهوري اسلامي بكار بسته اند، لذا بر پايه اين واقعيت انقلاب اسلامي در ابتداي پيروزي و استقرار خود در ميهن اسلامي ، برائت خود را از نظام سلطه و استكبار اعلام كرده و تفكر جديدي را در راه مبارزه با صهيونيسم در ميان جوانان و مبارزان فلسطيني برجاي گذاشت و نخستين بارقه هاي توسل به انتفاضه را در عمق وجودشان شعله ور ساخت كه تاكنون نيز ادامه داشته و ما امروز شاهد تداوم خيزش ملت فلسطين عليه صهيونيسم در سرزمين هاي اشغالي و جهاد مبارزان غيور فلسطيني با تروريسم بين المللي داعش در كشورهاي مسلمان و درگير با فتنه هستيم .

نظام سلطه درمقابل اين بالندگي و حركت پيش رونده جبهه مقاومت با هدف ايجاد تفرقه و پاره پاره كردن امت واحده اسلام ، با رخنه در ميان كشورهاي مرتجع عربي و در راس انان حكومت قبيله آل سعود در عربستان ، كوشيده است با شيعه هراسي و ايران هراسي ، توجه مسلمين را از دشمن واقعي خود يعني رژيم صهيونيستي منحرف و آنان را به نزاع قومي و تقابل عقيدتي با ايران عزيز به عنوان محور مقاومت دنياي اسلام ، سوق دهند و در همين راستا در سالهاي اخير نيز با استفاده از دلارهاي نفتي عربستان و غارت بيت المال مسلمانان ، انديشه بي اصالت و پليد سلفي گري را ترويج و گروههاي تكفيري داعش و امثالهم را به جان ملت هاي مسلمان منطقه بيندازند. اگرچه توانستند با پشتيباني تروريسم غربي عبري عربي ، با سيطره بر قسمت هايي ازخاك سوريه و عراق و قتل و عام بيرحمانه مردم بي پناه صفحات سياهي از جنايت ، را در طول تاريخ بشري به نام خود رقم بزنند ، نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست يابند و به لطف جانفشانيهاي نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جهت بسيج مردمي كشورهاي مسلمان منطقه در حال نابودي و ريشه كني كامل قرار گرفته اند و تحركات تروريستي اخير آنان در ايران عزيز كه در حكم ترقه بازي بيش نيست هرگز قادر نخواهد بود كه در عزم و اراده خلل ناپذير ملت شريف ايران در دفاع از كيان اسلام و حريم مقدس اهل بيت سلام الله عليهم خدشه اي وارد نمايد و به فضل الهي ، ايران اسلامي در سايه رهبري داهيانه امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) كه فرمودند : " همه ، اعم از دشمنان ، دوستان با اخلاص و دوستانی که برخی مواقع دلشان میلرزد ، بدانند جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد." در اين راه ثابت قدم خواهد ماند.

روز جهاني قدس ، نماد بيداري ، آگاهي و اتحاد عظيم جهان اسلام در مقابل دشمن حقيقي اسلام است . روز قدس ، روز رسوايي مجامع به اصطلاح بين المللي و مدعيان دروغين حقوق بشري است كه ساليان دراز در برابر اقدامات تروريسم بين المللي رژيم كودك كش صهيونيستي سكوت اختيار كرده اند و اقدام جوانان فلسطيني در دفاع از خانه و كاشانه خود را تروريسم معرفي مي كنند .

روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع)استان ايلام ضمن گراميداشت اين روز ، از بسيجيان و آحاد مردم شريف و روزه دار استان ايلام دعوت مي نمايد كه با عمل به وظيفه شرعي ، انقلابي و عقلاني خود جهت حضور در راهپيمايي روز قدس و اعلام حمايت از ملت ستمديده فلسطين و برائت و انزجار از رژيم اشغالگر قدس ، و با لبيك به نداي معمار كبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) در رابطه با آرمان روز قدس و با تبعيت از منويات خلف شايسته ايشان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در رابطه با تداوم روحيه انقلابي گري و چالش با نظام سلطه و نفي هرگونه سازش با استكبارجهاني با سردادن شعارهاي كوبنده و دشمن شكن ( مرگ برآمريكا ، مرگ بر انگليس ، مرگ بر اسرائيل) ، اعلام نمايند كه در مقابل زياده خواهي هاي استكبار جهاني كوتاه نخواهند آمد و در ذهن آنان آمريكا تا ابد شيطان بزرگ خواهد بود و تا نابودي كامل و محو اسرائيل غاصب از پاي نخواهد نشست.

بیاینه سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام

سازمان بسیج حقوق دانان استان ایلام ضمن صدور بیانیه ، از اقشار مختلف مردم بویژه حقوق دانان دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نمود.
"روز جهانی قدس " در حالی از راه میرسد که روز ها و شب های ماه مبارک رمضان علاوه بر سرسزمین قدس بر دیگرسرزمینهای اسلامی چون سوریه ، عراق ، بحرین و... رنگ خون گرفته و چنان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت خود فروخته عرب ، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و درد منش اسراِییل است.
اسفبارتر از درد منشی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین الملل و مدعیان حقوق بشر و دولت های غربی از آنان است.
تردیدی نیست همزمانی جنایات جنگی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی با جنگ تروریستی عراق و سوریه و جنایات داعش وتروریست های تکفیری در این کشورها، بیانگر حرکت منطقه به سمت وقوع یک تحول بزرگ درآینده ای نزدیک است که از مشخصات آن میتوان بر هم خوردن معادله ی قدرت به نفع مقاومت اسلامی و به ضرر امریکا، اروپا ، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی دانست.
اما وعده ی الهی حق است و خلل ناپذیر و حقیقت آن است که رژیم صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپائی اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده ی سرطانی به مدد خداوند منان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صحنه روزگار محو شود.
روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمانان با ملت مظلوم و ستمدیده ی فلسطین است. به همین منظور حقوقدانان بسیجی استان ایلام در روز جمعه همراه با موج خروشان و توفنده امت اسلامی بویژه ملت مسلمان و موحد ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس شرکت می نماید تا ضمن بزرگداشت این روز الهی ، خشم و نفرت خود از کانون های ظلم و تجاوز دولت های استکباری و تجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غریو برائت سر دهند

بیانیه سازمان بسیج عشایری استان ایلام

باز هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و فریادهای مرگ بر اسرائیل مردم ایران و جای جای دنیا ندای " هیهات من الذله " را در گوش ظالمان طنین انداز خواهد کرد

روز قدس یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

این روز نشان از وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد.

ما به مسلمانان جهان اعلام می‌داریم که جهان اسلام باید یکصدا علیه مظالم رژیم صهیونیستی به میدان بیایند و اطمینان داریم که می‌توان با اتحاد، این قدرت پوشالی را نابود نماییم و ریشه این درخت فاسد در منطقه را بخشکانیم..

رژیم صهیونیستی با حمایت مالی و تدارکاتی گروههای تکفیری به جان ملتهای اسلامی افتاده‌اند و بزرگ‌ترین جنایات بی‌سابقه تاریخ را مرتکب می‌شوند، آن‌ها با زنده سوزی، سربریدن‌ها، تکه تکه کردن بدنهای اسرا عملا جنایات صهیونیست‌ها را نمایندگی می‌کنند. عراق و سوریه اکنون در آتش افروزیهای تکفیری‌ها می‌سوزد، یمن بخاطر مداخلات صهیونیست‌ها هر روز با بمبهای سعودی شخم زده می‌شود. لیبی و افغانستان و پاکستان صحنه تاخت و تاز جنایات وهابیهاست. سرچشمه همه این جنایات رژیم صهیونیستی است و از تل آویو هدایت و مدیریت می‌شود..

رزمندگان اسلام و مدافعین حرم و حریم آل ا... با نثار خون خود اجازه ندادند این خیانت و جنایت، جبهه مقاومت را از پای درآورد. امروز جبهه مقاومت از هر زمانی قوی‌تر و پرقدرت‌تر از همیشه ظاهر شده است و نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل را بر باد داده است. ما از مقاومت لبنان و فلسطین و رزمندگانی که در عراق و سوریه علیه وهابیت و تکفیر می‌جنگند حمایت می‌کنیم..

آل خلیفه بدانندکه: ما فرزندان روح الله و بسیجیان بی ادعا از یاوه گویی های بی منطق آنان نمی هراسیم , زیرا آموزه های ما فرهنگ جهاد است نه مزدور , ما در مقابل جانمان پولی نمی گیریم , ما در مقابل خود فروختگان تمام قد ایستاده ایم.

ماجامعه عشایر استان ایلام با نشاط مضاعفی بر خلاف سنوات گذشته به خاطر افتخارات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خود می بالیم و با صدای رسا می گوئیم ما سرباز ولایت هستیم و پای ولایت ایستاده ایم  وراه خمینی کبیر را ادامه میدهیم و امروز یکی از همان روز هاست یا به تعبیری یوم الله ای دیگر است , که پس از گذشت چند دهه پر رنگ تر و شاداب تر در صحنه حضور داریم که بگوییم : راه ما, راه امام , رفتار ما نشئت گرفته از مکتب سید علی و در راه اسلام و انقلاب جان می دهیم , خون می دهیم , نه اینکه ما جنگ طلبیم بلکه ما طالب صلح هستیم ولی نه در سایه اسرائیل غاصب , نه با وجود تروریسم بین المللی , طالب صلح هستیم اما نه در مقابل ریخته شدن خون کودکان یمنی , فلسطینی و بحرینی اینها خط قرمز ما هستند و هرگز به هیچ احدی اجازه عبور نخواهیم داد.

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام

شاید روزی که خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این یوم الله جهان اسلام این گونه عالم گیر شود و فریاد مظلومیت فلسطین تا عمق کشورهای مختلف رسوخ کند.

در ادامه آمده است: 'ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادیخواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.'

سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام در این بیانیه تصریح کرده است: اما این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام فلسطین و قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: حال که جهان اسلام در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار گرفته است و ملل مسلمان با تبعیت از آرمان انقلاب اسلامی و خمینی کبیر(ره)و رهنمودهای رهبر مسلمانان جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) بر علیه حکومت های جور در کشورهای اسلامی شوریده اند و خیزش های بزرگ ملت های اسلامی را فرا گرفته روز قدس و آرمان فلسطین می تواند چون ریسمانی محکم اتحاد و همبستگی این ملت ها را محکم تر از گذشته کند.

این بیانیه یادآورشده است:دانش آموزان بسیجی استان ایلام نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده اند در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابند و بیعت مجددی با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهند بست و فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهند رساند.

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام نیز از تمامی ملت شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای حضرت امام روح الله (ره) و خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی ) لبیک گفته و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین حمایت راسخ خود را از این مردم رنج کشیده اعلام نمایید.

بیانیه سازمان بسیج کارگری استان ایلام

روز جهانی قدس روز نماد وحدت انسجام قدرت و استقامت ملل مسلمان و آزادگانی است که همه ساله در بیش تر نقاط عالم باحضور شکوهمند خویش در راه پیمایی ها آزادی قدس و سرزمین فلسطین را فریاد می زنند و لرزه بر اندام ستمکاران متجاوز و حامیان مستکبر آنان می اندازد.

 در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام های استوار مردان و زنان مسلمان و روزه دار نمود میبابد

روز قدس روز نمایش قدرت سپاهیان اسلام در برابر نگاه حیرت زده ی مستکبران جهان و نیز روز حمایت قاطعانه از ملت ستم دیده فلسطین است روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز براعت از استکبار و اعلام انزجار ملل مسلمان و آزادگان جهان از رژیم غاصب واشغال گر قدس و حامی ان شیطان بزرگ آمریکاست.

سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین استان ایلام به همراه بسیجیان فرماندهان پایگاههای مقاومت شورای عالی قشر بسیج و همه کارگران و کارفرمایان در سطح استان  با حضور خود در کنار دیگر قشرهای انقلابی در سراسر استان بار دیگر ضمن تجدید احد و پیمان با آرمانهای بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور همه جانبه در راهپیماییه روز جهانی قدس مردم عزیز استان را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می کنیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب