سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27137
|
07:30 - 1396/04/01
نسخه چاپی

برکناری برخی افراد در آموزش و پرورش مهران

برکناری برخی افراد در آموزش و پرورش مهران
شنیده ها از موج تغییرات و جابجایی نیروها در آموزش و پرورش مهران خبر می دهد که در این راستا تعداد پنج نفر از کارکنان مدنظر نامه برکناری آنها نیز صادر شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آوای مهران ، پس از اتمام فعالیت‌های انتخاباتی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری؛ برخی از مسئولان در برخی از ادارات اقدام به جا به جایی برخی افراد کردند.

 بر اساس اخبار شنیده شده از یک منبع آگاه، موج تغییرات و جابجایی نیروها در آموزش و پرورش نیز آغاز شده، اما نحوه انجام این تغییرات متفاوت است.

 در این راستا تعدادی از کارکنان مدنظر بر اساس اطلاعات یک منبع آگاه؛ برای تغییرات تنظیم شده که به مرور اجرایی و افراد برکنار خواهند شد.

شنیده ها حاکیست فعلا پنج نفر از کارکنان آموزش پرورش برکناری آنها مشخص شده و جانشین نیز تعیین شده که در آینده این تعداد به 17 نفر خواهد رسید .

اما این در حالی است که برخی از این افراد هیچ سابقه سیاسی در ستادهای انتخاباتی نداشته اند و فقط برخی از آنها حامی حجت الاسلام رئیسی و تنها فعالیت آنها فقط در حد فعالیت اجتماعی بوده است نه سیاسی و انتخاباتی.

متاسفانه در آموزش و پرورش حتی به پایین ترین پست که کارشناسی است هم رحم نمی شود و در راستای اهداف سیاسی؛ مدیران تندرو حتی کارشناسان جناح مخالف را هم در کنار خود نمی پذیرند.

اما آنچه که مطرح است این است که بر اساس شنیده ها، در آموزش و پرورش؛ این افراد و گروه ها هستند که بر اساس جناح بازی ها و تفکرات سیاسی تصمیم می گیرند و مسئولان هم فقط مجری تغییرات است.

اما این سیاسی کاری ها در حالی در آموزش و پرورش انجام می شود که این نهاد یکی از مهم ترین و ارزشی ترین نهادها در جامعه است که به صورت مستقیم با فرزندان جامعه سروکار دارد و نقش اصلی را در تربیت آنها و ساختن جامعه برعهده دارد، همچنین قطعا فعالیت های سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش این نهاد را از انجام وظیفه اصلی خود که تربیت نسل جوان و نوجوان برای آینده کشوراست باز می دارد و در نهایت دانش آموزان و سپس هم کل جامعه دچار خسران و زیان می شود.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد