سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27122
|
07:30 - 1396/03/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

برخی تاریخ و کتب شیعه را زیر سوال می برند

برخی تاریخ و کتب شیعه را زیر سوال می برند
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام گفت: چرا برای متاع دنیا روحانیون تاریخ نویس برجسته شیعه را خودشان و کتابهایشان را زیر سوال می برید.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، سردار"سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهید چمران در ایلام گفت: امروز از سپاه و قدرت مثال زدنیش تجلیل می کنند اما در ایام انتخابات سپاه را به همه چیز متهم می کنند و دلیل نتیجه نگرفتن از برنامه برجام را موشکهای سپاه می دانند.

 فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام اظهار کرد: توجه شود که ابتدا تحریم های جدید وضع شد و بعد موشک به مواضع داعش شلیک شد و برخی سالهای بعد سپاه را متهم نکنند که این شلیک ها باعث تحریم های جدید شد.
 وی افزود: امروز همه دنیا از پیام اقتدار موشکی ایران صحبت می کنند اما رئیس جمهور کشورمان هنوز پیامی صادر نکرده است.
 حسینی تصریح کرد: ما کشته مرده جنگ نیستیم که برخی در ایام انتخابات اظهار کردند تفکر ما صلح و آشتی و تفکر رقیب جنگ است.
 فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام تاکید کرد: داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و امام فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ما یک شیطان بزرگ می شناسیم و آن هم آمریکاست آن وقت نائب رئیس مجلس شورای اسلامی روزی که داعشیان به مجلس حمله کردند و برخی از نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند آقای پزشکیان می گویند چه ربطی به آمریکا دارد که واقعا جای تاسف دارد.
 وی در پایان افزود: امنیت ما خط قرمز ماست؛ چرا برخی می گویند مشروعیت امیرالمؤمنین از مردم است پس غدیر چه می شود چرا برای متاع دنیا روحانیون تاریخ نویس برجسته شیعه را خودشان و کتابهایشان را زیر سوال می برید.


انتهای پیام/س
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد