سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 27093
|
01:24 - 1396/03/29
نسخه چاپی

با این معجون جادویی شکمتان را آب کنید+دستورالعمل

با این معجون جادویی شکمتان را آب کنید+دستورالعمل
چاقی دور شکمی خطرات زیادی برای سلامتی به دنبال دارد، اما به کمک یک دستورالعمل خانگی و طبیعی می‌توانید طی ۱۰ روز چربی‌های شکم را آب کنید.

به گزارشايلام بيدار،   اضافه وزن و چاقی خطرات زیادی برای سلامتی بدن داشته و موجب ابتلا به بیماری‌های زیادی مانند دیابت و سندرم متابولیک می‌شود، تجمع چربی در ناحیه شکم یا به اصطلاح چاقی شکمی این خطر را به دنبال دارد که در اطراف اندام‌های داخلی مانند قلب و رگ‌های آن چربی تجمع پیدا کند. 

 
از طرفی تجمع چربی در قسمت شکم شانس ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مثل سرطان، مشکلات قلبی عروقی، کبد چرب، دیابت، سکته قلبی و مغزی، افزایش چربی وفشار خون و حتی مرگ نیز را بالا می‌برد. 
 
تغییر سبک زندگی و تحرک به همراه مصرف رژیم غذایی مناسب و سالم یکی از بهترین راه حل‌ها برای کاهش وزن و چربی دور شکم محسوب می‌شود، در این میان متخصصان طب سنتی و گیاهی مصرف برخی موادغذایی یا دستورالعمل هایی را توصیه می‌کنند که تاثیر زیادی در کاهش وزن به خصوص چربی دور شکمی دارد. 
 
جلیل نژاد خبر ترجمه/با این دستورالعمل جادویی 10 روزه شکمتان را آب کنید/ دستورالعمل جادویی که چربی های شکمتان را به خاک وخون می کشد/با دستورالعملی جادویی که چربی های شکم را تار و مار می کند
 
 
 
دستورالعملی جادویی برای کاهش وزن دور شکم در ۱۰ روز
در این درمان جادویی بدن خود را برای سوزاندن تمام کالری که شما در طول روز مصرف کردید آماده می‌کند و در حالی که شما خواب هستید سیستم سوخت و ساز بدن کالری مصرفی طول روز شما را سوزانده و شما با بدن سبک‌تر از خواب بیدار می‌شوید. 
 
طرز تهیه این نوشیدنی معجزه آسا بسیار ساده بوده ومواد اولیه آن ارزان و در دسترس هستند، کافی است تنها چند دقیقه برای آماده سازی این نوشیدنی وقت صرف کرده و پس از ۱۰ روز نتیجه شگفت آور آن را ببینید.
 
جلیل نژاد خبر ترجمه/با این دستورالعمل جادویی 10 روزه شکمتان را آب کنید/ دستورالعمل جادویی که چربی های شکمتان را به خاک وخون می کشد/با دستورالعملی جادویی که چربی های شکم را تار و مار می کند
 

 
مواد تشکیل دهنده: 
برگ گشنیز 
یک عدد لیمو 
 
طرز تهیه 
کمی برگ سبزی گشنیز را خرد کرده و آن را به یک لیوان آب اضافه کنید سپس آب یک عدد لیمو را گرفته و در لیوان ریخته و هم بزنید، حال نوشیدنی جادویی شما آماده است. 
 
 
روش مصرف 
این نوشیدنی را ۱۰ روز صبح‌ها با معده خالی مصرف و ۴۵ دقیقه بعد صبحانه را میل کنید برای نتیجه مطلوب بهتر است تا ۱۵ دقیقه ورزش کرده و پس از آن این نوشیدنی را بنوشید. 
 
پس از ۱۰ روز مصرف یک هفته این نوشیدنی را مصرف نکنید و دوباره برای کاهش بیشتر چربی دورشکمی روند ۱۰ روزه این دستور را تکرار کنید. 
 
 

نکته: باید توجه داشته باشید که این دستورالعمل برای کودکان و زنان باردار توصیه نمی‌شود.
 
 
انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد