سرویس: سیاسی
کد خبر: 27084
|
08:50 - 1396/03/29
نسخه چاپی

یک نماینده مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

دولت درصدد فراموشی تحریم های جدید امریکا است/ انفعال وزارت خارجه با مسائل حاشیه ای

دولت درصدد فراموشی تحریم های جدید امریکا است/ انفعال وزارت خارجه با مسائل حاشیه ای
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: دولت در موضع بی تفاوتی سعی دارد این تحریم های جدید امریکا را به فراموشی بسپارد.

"حسینعلی حاجی دلیگانی"، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص انفعال وزارت خارجه در قبال تحریم های جدید امریکا علیه ایران گفت: آنهایی که در روزهای ابتدایی و قبل از برجام قاطعانه از برنامه جامع اقدام مشترک حمایت کردند و نیز با اطمینان در مضاحبه ها و رقابت های انتخاباتی بیان کردند که تحریم ها را برداشته و سایر تحریم ها را نیز برخواهند داشت با این رفتار امریکایی که از قبل پیش بینی می شد مواجه شده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه از نگاه آنها امریکا فریب کار نیست و می توان به آنها اعتماد کرد لذا از این اقدام اخیر امریکا در رابطه با تحریم های جدید کاملا متحیر هستند.

این نماینده مجلس افزود: دولت و وزارت خارجه درصدد است تا با ایجاد مسائل حاشیه ای از کنار این موضوع مهم رد شود در حالی که اقدامی که امریکا نشان داد برخلاف روح برجام و قواعد بین المللی است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه توافقات اجرایی شده در برجام یکی پس از دیگری در حال زیرپا گذاشتن از سوی امریکا است، ادامه داد: دولت در موضع بی تفاوتی سعی دارد این تحریم های جدید امریکا را به فراموشی بسپارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب