سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27053
|
08:27 - 1396/03/27
نسخه چاپی

یک نماینده مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

تحریم های جدید امریکا ناشی از وادادگی دولتمردان است/ عکس یادگاری با مقامات امریکایی مشکلات را حل نمی کند

تحریم های جدید امریکا ناشی از وادادگی دولتمردان است/ عکس یادگاری با مقامات امریکایی مشکلات را حل نمی کند
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: تحریم های جدید امریکا ناشی از وادادگی و ضعف دولت بود.

"نصرالله پژمان فر"، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص تحرمی های جدید مجلس سنای امریکا علیه ایران گفت: در رابطه با تحریم های جدید کنگره امریکا علیه ایران آنچه روشن است اینکه از روز اول هم همانطور که رهبری بیدار انقلاب ما موضوع را هشدار می دادند، دشمن دشمنی خود را می کند و همیشه در ارتباط با این موضع چنگ و دندان نشان داده است.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ کشور زمانی نبوده است که امریکا از خیانت ها و جنایت های خود به پایمال کردن حقوق مردم و ملت ایران دست بردارد.

این نماینده مجلس افزود: در واقع این از ساده لوحی برخی افراد است بوده فکر می کردند که اگر با اینها رفتند و چند تا عکس گرفتند و پای میز مذاکره طرف مقابل نشستند و براساس قواعد بازی آنها وارد مذاکره با انها شدند، می توانند برای کشور نه تنها مشکلات هسته ای را بلکه همه مشکلات پیش روی کشور را از جلوی پای خودشان بردارند.

پژمان فر ادامه داد: همانطوری که مکرر اعلام کرده بودند برجام نقطه حل همه مشکلات کشور و حتی ازدواج و آب و نان و زندگی و تنفس مردم است اما روشن شد اگر چه ما در مقابل برجام هزینه بالایی کردیم همین مقدارکه اینها مقابل این وادادگی و ضعفی که از خود نشان دادند کافی بود تا طرف مقابل نه تنها در موضع قبلی خود متوقف نشد بلکه تحریم های جدیدتری را در ایران اسلامی تصویب کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: باید به این درس و پیام توجه کرد که ما به ظرفیت داخلی و مردمی خود بیشتر از آن چیزی که در بیرون مرزها به دنبال ان هستیم مقید باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب