سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27042
|
13:47 - 1396/03/26
نسخه چاپی

حاشیه سازی جدید استاندار ایلام در توییتر؛

مروارید چه برنامه ای در سر دارد

مروارید چه برنامه ای در سر دارد
محمد رضا مروارید استاندار ایلام که به تازگی به جمع توئیت کنندگان در توییتر پیوسته است و حتی در اولین توئیت خود نیز با هشتگ های اشتباه نشان داد که هنوز کار کردن و توئیت زدن را نمی داند اینبار نیز جنجال تازه ای بپا کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، محمد رضا مروارید استاندار ایلام که به تازگی به جمع توئیت کنندگان در توییتر پیوسته است و حتی در اولین توئیت خود نیز با هشتگ های اشتباه نشان داد که هنوز کار کردن و توئیت زدن را نمی داند اینبار نیز جنجال تازه ای بپا کرده است.

عباس خزلی از فعالان رسانه ای استان در واکنش به جدیدترین  توییتر رسمی مروارید نوشت: استاندارايلام در اقدامی عجیب درتوئیت خود که مورد استقبال عده ای که به دنبال جریان سازی هستند، نوشت."خدايا دراين شب قدردوستان شکست خورده را آرامش عطا بفرماکه به فکرانتقام نباشند".

این توئيت جناب استاندارحاوي مطالبي قابل تامل وشايد هم قابل پیگیری لازم .
بنظر می رسد که جناب استاندار به دنبال ایجاد تنش در جامعه ای که با داشتن رهبری فرزانه ومقتدروباوجود توطئه های فراوان دشمنان خارجی و داخلی در امنیت کامل يسرمي برد، باشند.
باید به آقای استاندارگفت که با وجود شائبه های فراوان تخلف در انتخابات و هزینه 93 هزار میلیاردی پس ازتاييد شوراي نگهبان، مگرتوسط نیروهای انقلابی اعتراضی صورت گرفته است که چنین افاضه مي فرماييد، مگرنه اینکه 16 میلیون ایرانی تصمیم شورای نگهبان راقانوني و فصل الخطاب ندانسته اند.
شاید جناب استاندار یادشان رفته است که درسال 88 و پس از اعلام نتیجه انتخابات توسط دوستانشان چه فتنه ای درکشوربپا کردند وهشت ماه اوضاع امنیت جمهموري اسلامی را با خطر مواجه کردند حتما فراموش نکرده اید که خسارات وارده توسط دوستان شما در فتنه88 بيشترهزينه هشت ساله دفاع مقدس برای ایران اسلامی بود.
جناب استاندار! اکنون که انتخابات به پایان رسیده و نیروهای انقلابی با آرامش تمام نتیجه آن را با جان ودل پذیرفته اند،جنابعالی بعنوان استاندارکه بايد درايجاد وحدت تلاش کند دنبال چه برنامه ای هستید.
ودرپايان بگذارید خیالتان را راحت کنم که نیروهای انقلابی با اینگونه شیطنت ها هرگز دست به اعتراض و اقدامی خلاف قانون و امنیت کشورنخواهند زد چرا که گوش به فرمان ولی امر مسلمین و آماده دفاع از ارزشهای انقلاب خواهند بود و رفتار ومواضع غیرقابل اهمیت شما براهالی فن ونخبگان استان مشهود است وشما از آن دسته سیاسیونی هستید که حداقل پای مواضع خودتان هم نمی ایستید وخلاف آن رفتارمی کنید که این البته برای یک مسئول بسیاربد وناشایست است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب