سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26983
|
08:13 - 1396/03/22
نسخه چاپی

در بیانیه ای؛

بسیج دانشجویی علوم پزشکی ایلام حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد

بسیج دانشجویی علوم پزشکی ایلام حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد
آیا واقعا باید در کشور شاهد این دست حوادث تروریستی باشیم تا معنای امنیت و مدافعان حرم برای همگان روشن تر شود ؟؟

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام حادثه تروریستی تهران را محکوم کرده و در بیانیه ای آورده است: 

خبر شهادت ۱۷ تن و مجروح شدن حدود ۴۰ نفر از هم وطنانمان در پی حادثه تروریستی تهران توسط مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان در ماه میهمانی خدا ،باعث تاثر وتالم گردید .

این جنایات وحشیانه که یک هفته پس از جلسه مشترک رئیس جمهور آمریکا با سران یکی از دول مرتجع منطقه که پیوسته حامی تروریست‌های تکفیری است؛ نشان از  استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.

این اقدام ضدانسانی با نشانه گیری مجلس که نماد جمهوریت و حرم مطهر امام راحل (ره)که نشان اسلامیت نظام است و با هدف مخدوش کردن امنیت کشور و ایجاد رعب و وحشت میان مردم صورت گرفت، نتیجه ای جز نمایاندن هرچه بیشتر چهره منفور تروریسم،ارزش والای مدافعان حرم و همبستگی و اتحاد بیشتر مردم درپی نداشت.

ضمن تشکر و خداقوت خدمت مدافعان امنیت و آرامش مردم و حرم آل الله، به کسانی که به ایستادن در برابر جریانات تکفیری در خارج از مرزها اعتقاد نداشتند توصیه می کنیم صدای تیراندازی ها را خوب بشنوید تا بلکه بدانید این امنیت اتفاقی نیست .

آیا واقعا باید در کشور شاهد این دست حوادث تروریستی باشیم تا معنای امنیت و مدافعان حرم برای همگان روشن تر شود ؟؟

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن محکومیت حملات تروریستی تهران،شهادت جمعی از هم وطنان  را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب