سرویس: سیاسی
کد خبر: 26976
|
11:26 - 1396/03/21
نسخه چاپی

جزئیات جدید از انتحار تروریست 130 کیلویی+عکس

جزئیات جدید از انتحار تروریست 130 کیلویی+عکس
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آبدارچی تازه داماد و سی ساله مجلس را در عین بی گناهی در حالی که با پای مجروح در حال ترک ساختمان بود با تیراندازی به سرش او را شهادت رساندند.

به گزارشايلام بيدار، با گذشت پنج روز از رخداد ددمنشانه تروریستی داعش در مجلس و حرم مطهر امام، ابعاد تازه تری از تهاجم نیروهای داعش به ساختمان اداری مجلس آشکار می گردد.

محمد جواد جمالی یکی از نمایندگان خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین به تشریح جدیدترین جزییات ورود داعشیها به مجلس و حرم مطهر حضرت امام(ره) کشته و مجروح کردن مردم بی دفاع پرداخت که توجه خوانندگان را به این شرح ما وقع جلب می کنیم.

شهادت مستخدم سی ساله تازه داماد

تروریستها با ورود به ساختمان اداری مجلس بی محابا در و دیوار را به رگبار بستند. تک تک اتاقها را باز می کردند و هر کسی را که می دیدند به رویش آتش می گشودند. یکی از تروریستها وقتی حلقه محاصره را به خود تنگ دید دست به انتحار زد و خود را منفجر کرد.

در حالی که در و دیوار راهرو های ساختمان خون آلود شده و کف زمین پر از تکه های متلاشی شده جسد فرد انتحاری است یکی از تروریستها به سمت پنجره رفت و بطور بی هدف مردم کوچه و بازار را به رگبار بست که در این بین یک دست فروش و یک بانو مورد اصابت کور گلوله های داعش قرار گرفتند.

در چنین شرایطی متاسفانه تروریستها آبدارچی ما بنام آقای فلاح سی ساله را که تنها یک سال از عروسی وی می گذشت به شهادت رساندند.

این حادثه تروریستی را چگونه ارزیابی می کنید؟

روز پنجشنبه یعنی یک روز پس از حادثه تروریستی تهران به اتفاق بروجردی رییس امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مرقد امام خمینی رفتید و از محل وقایع چهارشنبه صبح بازدید کردید. لطفا از مشاهدات خود بگویید.

یکی از داعشی ها با عبور از زیرگذر درب ورودی شماره 7 حرم امام به سمت اتاقک نگهبانی شلیک می‌کند که مسئول حراست از ناحیه گونه مجروح می گردد. سپس تروریست نفوذ کرده به ورودی صحن برای ایجاد رعب و وحشت و انحراف مامورین انتظامی اقدام به یک انفجار صوتی ایذایی همراه با شعله هم می‌کند.
بعد از این واقعه فرمانده انتظامی مرقد مطهر که مشغول بررسی مسایل امنیتی بانک کشاورزی بوده با شنیدن خبر تیراندازی در محوطه بلافاصله مبادرت به پخش اسلحه بین یگان مستقر در حرم می‌کند.

فرد تروریست با ادامه پیشروی خود به داخل محوطه مرقد نزدیک درمانگاه حضرت امام می شود. در آنجا پیرمردی بنام مازیار سبزعلی مشغول جابه جایی بسته‌های دارویی بوده که بر خلاف هشدار همکاران به کار خود ادامه می دهد ولی در حین کار مورد اصابت گلوله داعشی مزدور قرار می گیرد و به شهادت می رسد.
اما ضارب تروریست که همان سریاس اهل نواحی غربی است و با همدستی و همراهی یک زن تروریست و یک مرد تروریست دیگر با نگاه به تابلوهای راهنمایی محوطه حرم قصد نزدیکی به ساختمان صحن را دارد.

پلیس ناجا سریاس را متوقف کرد و تشویق شد

سریاس پس از طی مسیر صحن حاج آقا مصطفی در حین عبور از یک دالان توسط یک افسر پلیس مورد هدف قرار گرفته و متوقف می شود. لازم به ذکر است این افسر نیروی انتظامی بعلت جلوگیری بموقع از پیشروی سریاس، تشویق شد و ما هم پیشنهاد دادیم با دو سکه بهار آزادی از وی تقدیر بعمل آورند.





باید اضافه کنم بعد از اینکه سریاس متوقف شد دست به انتحار زد و خود را منفجر کرد. چون سریاس فردی چاق و بالای صد وسی کیلو بود بخش قابل توجه از زمین را توده چربی جسد وی فراگرفته بود و سرش هم پس از انفجار به داخل باغچه پرتاب شد.

در ضمن سریاس قبل از انجام عملیات تروریستی در تهران ده روز قبل همسر و فرزند 2 ساله اش را رها کرده بود.

اما مرد تروریست دیگر چه شد؟


مردی هم که همراه آن زن و سریاس بود(جسدی که تصویرش با لباس زیر منتشر شده)بعد از اینکه از پشت شمشادهای فضای سبز بیرون می آید مورد هدف نیروهای انتظامی قرار گرفته و از پای در می آید و بعد از آن بلافاصله زن هدایت کننده تروریست ها دستگیر می شود.

چند نفر معلوم الحال و این همه مهمات در مجلس

تروریست هایی که با هدف ورود به صحن مجلس شورای اسلامی به بهارستان حمله کردند ساک‌هایی در دست داشتند که پر از خشاب و نارنجک و تله های انفجاری بود یعنی آنها برای کشتن تمام نمایندگان مهیا شده بودند.

یک نماینده با کلت به صحن آمد

یکی از نماینده‌ها که دارای سابقه نظامی گری هم است با ورود به صحن در حالی که اسلحه به دست بود خبر حمله تروریستها را به گوش ما رساند. ابتدا باور این موضوع برای ما سخت بود که به یکباره آقای ذوالنور(عضو کمیسیون امنیت) گفتند خبر درست است الان حرم حضرت امام را هم زده‌اند.

همسران دو نماینده خانم در چنگال داعشی ها
بنده در طول این مدت سعی می کردم به نمایندگان مجلس بویژه نمایندگان خانم از جمله سرکار خانم سمیه محمودی نماینده محترم شهر رضا و سرکار خانم زهرا سعیدی نماینده شریف مبارکه قوت قلب دهم.
این بانوان شوهرانشان مسئول دفتر شان هم بودند که در دام تروریست‌ها در ساختمان اداری گرفتار شدند.

این دو نماینده خانم بسیار نگران حال همسران خود بودند چرا که هر دو از خانواده معظم شهدا بودند و به من گفتند ما درد بی پدری کشیدیم لذا درک می کنیم که چقدر برای بچه های ما مشکل خواهد بود که پدران خود را از دست دهند.
ولی خوشبختانه اکنون هر دوی همسران خانم محمودی و سعیدی آنها زنده سالم هستند.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب