سرویس: سیاسی
کد خبر: 26957
|
11:49 - 1396/03/20
نسخه چاپی

شریعتمداری:

تکفیری‌ها خروجی وهابیت هستند

تکفیری‌ها خروجی وهابیت هستند
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اگر آل سعود راست می‌گوید که حامی تروریست‌ها نیست باید از مفتی‌های گوش به فرمان دربار بخواهد علیه تروریست های تکفیری فتوا بدهند و با صراحت اعلام کنند که ریختن خون مسلمانان غیر وهابی را مباح نمی‌دانند.

به گزارشايلام بيدار، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان،‌ درباره نقش عربستان در اقدامات تروریستی تکفیری‌ها گفت: اگر آل سعود راست می گوید که حامی تروریست‌ها نیست باید از مفتی‌های گوش به فرمان دربار بخواهد علیه تروریست های تکفیری فتوا بدهند و با صراحت اعلام کنند که ریختن خون مسلمانان غیر وهابی را مباح نمی‌دانند؛ البته باید تاکید کنند که این فتوا با نظر پنهان و پشت پرده آنها فرقی ندارد. 

شریعتمداری افزود: آل سعود نمی‌تواند رسما علیه تروریست‌های تکفیری موضع بگیرد چراکه تکفیری‌ها خروجی وهابیت هستند و طرد آنها طرد وهابیت است و حال آنکه وهابیت یک مذهب جعلی ساخت غرب در میان اهل سنت است؛ نظیر حزب صهیونیستی بهائیت که در میان شیعیان پدید آوردند. 

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: دربار آل سعود فقط مجری آن است و نه صاحب اختیار آن که بتواند هر طور خواست در باره آن تصمیم بگیرد، در واقع وظیفه آل سعود تامین نیاز های مالی و تسلیحاتی تروریست ها و مخصوصا تزریق خشونت و آدمکشی به آنها ست که این ماموریت اخیر را مفتی های دربار آل سعود برعهده دارند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب