سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26921
|
00:00 - 1396/03/18
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ماجرای واگذاری و اجاره بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از شایعه تا واقعیت

ماجرای واگذاری و اجاره بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از شایعه تا واقعیت
زمزمه های واگذاری و اجاره مدیریت بیمارستان مذکور به یک نفر به صورت اجاره ای، موضوعی است که با حرف و حدیث های زیادی همراه شده است.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::در طی هفته های گذشته بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به ‌صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت 6 هزار , 500 مترمربع در چهار طبقه احداث‌شده و دارای بخش‌های جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است.

عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به‌ عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص آماده ارائه خدمت به شهروندان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است.

اما آنچه که این روزها در برخی گروه ها در شبکه های اجتماعی از آن یاد می شود این است که مدیریت بیمارستان مذکور به یک نفر به صورت اجاره ای تحویل داده شده است؛ موضوعی که با حرف و حدیث های زیادی همراه شده است.

مدیریت بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به صورت هیئت امنایی است

در همین راستا خبرنگار ایلام بیدار موضوع را با مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام این پیگیری کرده است؛ "کریم لاله ماژین"، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام در این خصوص گفت: بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به هیچ کسی محول و یا اجاره داده نشده و این اخبار کذب محض است.

وی با تأکید بر اینکه هیئت مدیره مصوب شده براساس اساسنامه خود سازمان طراحی شده است، اظهار کرد: در واقع این هیئت مدیره زیر نظر مجمع بوده که متشکل از سه نفر و جز بدنه سازمان تأمین اجتماعی است، هستند.

لاله ماژین افزود: خدماتی که در این بیمارستان ارائه می شود برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی کاملا رایگان است به جز موارد جراحی زیبایی که تحت پوشش بیمه نیستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام تأکید کرد: مدیریت بیمارستان به صورت هیئت مدیره که تحت نظر مجمع سازمان تأمین اجتماعی است باعث نخواهد شد تا بابت این اقدام وجهی از بیماران تأمین اجتماعی اخذ شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه این بیمارستان به صورت خودگردان باشد یکی از برنامه های اساسی در واقع هیئت مدیره کردن بوده که انجام شده است.

لاله ماژین در ادامه با بیان اینکه در برج دو امسال تعداد بیش از هزار بیمار معاینه شده و این میزان در حال افزایش است و در هفته آینده نیز بخش های پزشکی این بیمارستان راه اندازی خواهند شد.

مشکل برق کلی بیمارستان نیز به پیمانکار مربوطه واگذار شده و در حال انجام کارهای لازم است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب