سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 26919
|
10:08 - 1396/03/17
نسخه چاپی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان ملکشاهی:

همه صندوق های آراء شورای شهر ارکواز ملکشاهی بازشماری می شوند

همه صندوق های آراء شورای شهر ارکواز ملکشاهی بازشماری می شوند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان ملکشاهی از بازشماری همه صندوق های آراء شورای شهر ارکواز خبرداد.

به گزارشايلام بيدار،احمد ترخان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان ملکشاهی در گفتگو با ملکشاهی خبر، گفت: به دنبال اعتراض برخی کاندیداهای شورای شهر ارکوازملکشاهی به نتایج انتخابات، بازشماری آراء در برخی صندوق ها در دستور کار قرار گرفت که همچنان بازشماری آراء ادامه دارد و تا دو روز آینده بازشماری به طول خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر ارکواز دارای 12 صندوق شعبه اخذ رای بوده است و در مراحل اولیه فرصت زمانی اعتراضات، هیئت اجرایی و نظارت شهرستان تعداد سه صندوق اخذ رای را  بازشماری و در این بازشماری اولیه آراء به دلیل پاره ای اشتباهات تغییراتی در آرایش نفرات و کاندیداها داشته است.

ترخان افزود: به دنبال اعتراض کاندیداها به هیئت عالی استان و موافقت به بازشماری تعدادی دیگر از صندوق های شعب اخذ رای، در تاریخ 16/3/96 با حضور هیئت های نظارتی و اجرایی و دو نفر از نمایندگان کاندیداهای معرفی شده، بازشماری مجدد صندوق های آراء (سه صندوق دیگر) شروع شد که در این بازشماری صندوق ها، بعضی از آراء بدون تغییر و بعضا با تغییر در آرایش و چینش نامزدها همراه بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان ملکشاهی  گفت: با توجه به رقابت نزدیک کاندیداها در برخی از صندوق ها اشتباهاتی رخ داده که قطعا با بازشماری این اشتباهات اصلاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای بازشماری صحیح آراء به کار خواهیم بست و نتیجه قطعی انتخابات شورای شهر ارکواز پس از بازشماری آراء همه صندوق ها از طریق فرمانداری به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب