سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26750
|
08:14 - 1396/03/04
نسخه چاپی

جوابیه شرکت برق استان به گزارش منتشره در ایلام بیدار

جوابیه شرکت برق استان به گزارش منتشره در ایلام بیدار
شرکت برق استان ایلام در راستای مشکل قبض برق شهروند آبدانانی جوابیه ای صادر کرد.

پایگاه خبری تحلیلیایلام بیداردر گزارشی تحت عنوان قبض 30 میلیون ریالی برق، برق از سر مشترک آبدانانی پراند به بررسی مشکل شهروند آبدانانی پرداخت.

در همین راستا شرکت برق استان ایلام جوابیه ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

در‌پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی از شبکه های اجتماعی مبنی بر صدور قبض سه میلیون تومانی‌برای مشترک آبدانانی معروض می دارد :

فقط با اندکی دقت در تصویر قبض که برای مستند بودن گزارش چاپ شده است می‌توان‌دریافت، سهم عمده این‌مبلغ مربوط به انباشت بدهی این مشترک ارجمند می‌باشد که خود این‌مسله نمایانگر نکته ای مهم است که مبلغ درج شده در اثر پرداخت نکردن دوره های متعددو بدهی پیشین است . از سویی بنا بر اظهار خود مشترک ، ایشان در فصول سرد سال به دلیل عدم دسترسی به گاز از وسایل گرم‌کننده برقی مانند اسپیلت استفاده نموده که مصرف برق بالای این گونه وسایل بر هیچ کس‌پوشیده نیست . این در حالی است که مشترک ارجمند با پذیرش تناسب برق بهای مصرفی با مصرف خود و پذیرش انباشت بدهی، تقاضای تقسیط آن را از مدیریت برق آبدانان داشته و این مدیریت نیز در نهایت همکاری مبلغ را به سه قسط تقسیم‌نموده است. و مشترک مذکور قسط اول بدهی خود را پرداخت کرده است.در اینجا می توان به این‌نکته کلیدی اشاره کرد که با توجه به این نوع اطلاع رسانی باید گفت نیک تر آن است که قبل از انتشار مطالبی اینچنین و تخریب عملکرد دستگاه های اجرایی ابتدا به ساکن‌باید نسبت به صحت ادعای مطروحه اهتمام ورزید، چرا طرح ادعا بسیار ساده و اثبات آن‌ بسیار سخت است و گاها دامن زدن به ادعاهای صرف می تواند باعث تشویش اذهان عمومی و دلسرد کردن مردم از عملکرد خادمان خود در ادارات دولتی گردد. درج قیمت و تعیین‌ آن در فیش برق بهای مصرفی تابعی از نحوه و رفتار مصرفی خود مشترک‌است .هر مشترک‌می‌تواند با رعایت الگوی مصرف میزان و شدت قیمت برق خود را مدیریت نماید. پر‌واضح است که در این مورد خاص نیز علی رغم انباشت بدهی میزان برق‌بهای مصرفی به دلیل عدم‌رعایت الگوهای‌مصرف می باشد.
روابط عمومی‌شرکت توزیع برق ایلام

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد