سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26727
|
09:32 - 1396/03/03
نسخه چاپی

سردار سپهر:

اقتدار نیروهای امنیتی و موشکی را دستمایه بازی های سیاسی نکنید/ روزی که آمریکا از ما تعریف کند ما باید عزا بگیریم

اقتدار نیروهای امنیتی و موشکی را دستمایه بازی های سیاسی نکنید/ روزی که آمریکا از ما تعریف کند ما باید عزا بگیریم
سردار سپهر با بیان اینکه برخی می گویند سایه جنگ را ما از سر ملت برداشتیم گفت: اقتدار نیروهای امنیتی و موشکی را دستمایه بازی های سیاسی نکنید.

به گزارشايلام بيدار، سردار" محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلام در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر طی 25 روز و در چهار مرحله صورت گرفت و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس ایران بود و از عملیات های بزرگ نظامی بود که کارشناسان و تحلیلگران جنگ هنوز هم در تحیر پیروزی رزمندگان ما هستند.

وی اظهار کرد: ویژگی بارز این عملیات که نقطه عطف دفاع مقدس نیز شد این بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و درس های این فتح بزرگ باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

سردار سپهر افزود: این عملیات در منطقه ای صورت گرفت که  تماما توسط آبهای کرخه و کارون  محصور شده بود و تنها 25 کیلومتر زمین وجومد داشت که توسط عراقی ها باتلاقی شده بود و این می طلبید که تعداد رزمندگان و تجهیزات ما 10 برابر می شد که امکان آن وجود نداشت.

 معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: رزمندگان ما بر اساس معیار های الهی  و توکل برخدا  ومقاومت و سختکوشی بود که توانستند پیروزی را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در فرمایشاتشان بیان کردند که ما باید خرمشهر های دیگری را نیز آزاد کنیم عنوان کرد: ما به این باور رسیده ایم که برای زمین های اقتصادی و سیاست خارجی و فرهنگ و تولید علم و تاسیس جامعه و دولت و تمدن اسلامی باید با معیار و نیات الهی پیش برویم و خرمشهر هایی را که در پیش داریم آزاد کنیم.

سردار سپهر بیان کرد: در طول دفاع مقدس هرجا که اخلاص داشتیم پیروز شدیم و هرجا که مغرور شدیم متحمل شکست شدیم و رمز پیروزی ما معامله با خدا و صبر و بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند سایه جنگ را ما از سر ملت ایران برداشتیم اضافه کرد: چرا اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و موشکی ما را دستمایه جمع کردن آراء و بازی های سیاسی خود می کنید و این در حالی بود که پس از پایان انتخابات نیز ما همچنان شاهد تهدید جدی دشمنان بودیم که در مقابل آن ها اقتدار و مبارزه ما هم جدی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: چرا مسئولان دستگاه اجرایی  کشور اعلام ضعف می کنند حل مشکلات اقتصادی و داخلی کشور را ئوابسته به آمریکا می دانند که این در حالی است که خود ترامپ نیز به قدرت ایران در منطقه اعتراف کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه روزی که آمریکا از ما تعریف کند ما یباید عزا بگیریم، عنوان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید بدانند اگر امنیت در کشور نباشد، امید و نشاط و اقتدارو آرامش فرهنگ وجود نخواهد داشت 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب