سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26711
|
08:27 - 1396/03/02
نسخه چاپی

گزارش؛

لزوم اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ارتباطی زرنه –سومار

لزوم اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز مسیر ارتباطی زرنه –سومار
مسیر ارتباطی زرنه به سمت سومار دارای نقاط حادثه خیز است لازم و ضروری است این نقاط اصلاح شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، مروزه ایجاد مسیر‌های مناسب و امن به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت ‌های توسعه در هر منطقه شناخته می‌شود و حذف نقاط حادثه خیز و استاندارد سازی جاده ها در کاهش تصادفات نقش مهمی دارد.

یکی از مسیر های پر تردد در شهرستان ایوان محور زرنه به سمت سومار است که حجم قابل توجه ای از خودروهای باری سبک و سنگین است که به مقصد مرز سومار کالا حمل می کنند را پذیرا است.

این مسیر به دلیل پیچ های زیادی که دارد عبور مرور وسایل باری سنگین را با مشکل مواجه کرده است حتی  در سال گذشته به دلیل نامناسب بودن مسیر شاهد تصادفات منجر به فوت در این مسیربودیم.

در این راستا خبرنگار پایگاه خبری جویزر به این موضوع پرداخته است.

احمدی یکی از رانندگانی است که به گفته خودش در طول ماه بارها از این مسیر تردد می کند و کالاهای متفاوتی را به سمت مرز سومار حمل می کندوی در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: در طول روز  شاهد تردد خودرو های سنگین زیادی  در این مسیر هستیم به دلیل پیچ های خطرناکی که  دراین مسیر وجوددارد رانندگان مسیر را با استرس طی می کنند.

احمدی گفت:با توجه به اینکه مسیر از پهنای مناسب برخوردار نیست در مواجه با پیچ های تنگه کوشک  خودرو بالاجبار به مسیر مخالف هدایت می شود و این امر باعث بسته شدن مسیر مخالف می شود که خود زمینه ساز مشکلاتی می باشد.

وی افزود: لازم وضروری است که مسئولان شهرستان و استان در راستای حذف نقاط حادثه خیز این مسیر اقدام لازم را بعمل آورند.

"حمداله محمدی"؛ رییس اداره راه و مسکن و شهرسازی شهرستان ایوان، در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: یکی ازمسیر های دسترسی به به مرز سومار عبور از شهر زرنه و طی کردن مسافت 32کیلومتر است که در حال حاضر  شاهد تردد کامیون های  حامل بار از این مسیر هستیم.

محمدی گفت: با توجه به اینکه در گذشته تردد در این مسیر کم بوده است مسیر کنونی جوابگوی این حجم تردد نیست و وجود پیچ های خطرناک زمینه بروز حوادث راندگی رافراهم می کند  کما اینکه در سال گذشته شاهد اتفاقات منجر به فوت در این مسیر بوده ایم.

وی افزود :در راستای حذف نقاط حادثه خیز این مسیر نیازمند اعتبارات هستیم چنانچه این امر محقق شود نقاط حادثه خیز این مسیر اصلاح می شود.

امیدواریم در سال جاری مسئولین شهرستان عنایت ویژه ای را در راستای اصلاح نقاط حادثه خیز این مسیر ارتباطی داشته باشند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب