سرویس: سیاسی
کد خبر: 26688
|
10:13 - 1396/02/31
نسخه چاپی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام هستند/ حضور حداکثری نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه را ثابت کرد

پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام هستند/ حضور حداکثری نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه را ثابت کرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی پیروز و برنده واقعی این انتخابات را مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارشايلام بيدار، در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه  قم آمده است: خداوند متعال را به پاس داشتن چنین ملتی سپاسگزاریم؛ ملتی که با حضور پرشور و گسترده بیش از 40 میلیونی خود در 29 اردیبهشت 1396 برگ زرین دیگری را بر حماسه آفرینی‌های ملت ایران رقم زد.

حضور شما امید تازه‌ای به هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان بخشید و مایه یأس دشمنان و مصونیت، اقتدار و عزت ایران گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از حضور با شکوه ملت سرافراز ایران و همه مسئولان برگزاری این انتخابات تقدیر و تشکر می‌کند.

امروز پیروز و برنده واقعی این انتخابات همچون گذشته، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
در این پیام تصریح شده است: بی شک این افتخار بزرگ با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» شکل گرفت، و دوباره نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه در سکان داری نظام را ثابت کرد.

در پایان این پیام تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امیدوار است، مسؤولان محترم شاکر این نعمت بزرگ بوده و با تکیه بر آرمان‌های امام (ره) و شهیدان والامقام و رهروی عملی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانند راه پیشرفت و برون رفت از مشکلات امروز جامعه از جمله تولید، اشتغال، بیکاری، مبارزه با فساد و تبعیض را با نگاه به توانمندی‌های داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی بپیمایند و این عزت، عظمت و سربلندی ملت ایران را برای همیشه پاسداری کنند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد