سرویس: اجتماعی
کد خبر: 26633
|
13:52 - 1396/02/27
نسخه چاپی

با امضاء بیش از 300 نفر صورت گرفت؛

حمایت قاطع جامعه حقوقدانان ایلام از رئیسی

حمایت قاطع جامعه حقوقدانان ایلام از رئیسی
308 نفر از جامعه حقوقدانان انقلابی استان ایلام با امضاء بیانیه ای حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام دکتر رئیسی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، 308 نفر از جامعه حقوقدانان انقلابی استان ایلام با امضاء بیانیه ای حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام دکتر رئیسی اعلام کردند.

در بخشی از بیانیه جامعه حقوقدانان ایلام آمده است: مشارکت مردم در تصمیم گیری سیسای بعنوان یه مؤلفه مهم در روند پویایی کشورها برشمرده می شود و انتخابات از مهمترین عرصه های تجلی مردم سالاری به حساب می آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در تمامی سال های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رأی ، توطئه های شوم دشمنان انقلاب و اردوگاه استکبار جهانی را نقش برآب ساخته و در انتخابات پیش رو همچون سنوات قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود.

این بیانیه می افزاید: این یک بیانیه دعوت به حضور در انتخابات نیست چرا که مردم فهمیم و شریف میهن اسلامی هربار پررنگ تر و با عزم و ارده محکمتر در این عرصه سرنوشت ساز شرکت می کنند، بلکه این یک بیانیه هشداری به نادانان و کوردلانی است که هنوز مردم ایران را نشناخته اند و با اینکه سیلی های محکمی از این ملت بصیر خورده اند اما از خواب غفلت بیدار نشده اند و در اوهام و خیالات خام خود جدایی ملت از نظام مقدس اسلامی را تجسم می کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما بخشی از جامعه حقوقدان ایلام  حمایت خود را  از کاندید ریاست جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی بعنوان حقوقدان مردمی و حامی مظلومان و نماد مبارزه با فساد و اشرافیگری اعلام می داریم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب