سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26614
|
09:39 - 1396/02/26
نسخه چاپی

مسئول برگزاری مناظره دانشگاه آزاد در گفتگو با ایلام بیدار:

اقدام رییس ستاد روحانی مصداق بی احترامی به دانشجویان بود

اقدام رییس ستاد روحانی مصداق بی احترامی به دانشجویان بود
علیرغم جوسازی های اصلاح طلبان مبنی بر عدم حضور نماینده ستاد انتخاباتی رییسی در مناظره دانشگاه آزاد، اما مسئول برگزاری این مناظره قویا این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارشايلام بيدار، روز گذشته در حالیکه قرار بود مناظره ای با مضمون انتخابات در دانشگاه آراد ایلام برگزار شود اما با عدم حضور جلال میرزایی، نماینده ستاد روحانی در محل برگزاری، این مناظره لغو شد.

در راستای لغو مناظره علیرغم جوسازی های اصلاح طلبان مبنی بر عدم حضور نماینده ستاد انتخاباتی رییسی در مناظره اما مسئول برگزاری این مناظره قویا این موضوع را تکذیب  و علت لغو مناظره را عدم حضور جلال میرزایی عنوان کرد.

محمد میرزایی حیدری"، مسئول برگزار کننده این مناظره در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیدارگفت:  من مجری برنامه بودم وبعنوان مسئول برگزاری مناظره با آقایان شریفی راد و میرزایی تماس گرفته و درخواست برگزاری مناظره را در دانشگاه بیان کردم که مورد قبول هردونفر واقع شد.

وی اظهار کرد : با آقای میرزایی هماهنگ کردم که بنر برگزاری مناظره را نصب کنیم که وی گفت بنر هم بزنید و مشکلی در این رابطه وجود ندارد و در مناظره شرکت میکنم.

میرزایی حیدری افزود: روز مناظره علیرغم اینکه قبلا با آقای میرزایی هماهنگ کرده بودیم و دو روز قبل از برگزاری مناظره بصورت متوالی جهت یادآوری مجدد برای برگزاری مناظره به آقای جلال میرزایی پیامک فرستاده بودم ، بدون اینکه به بنده خبری مبنی بر عدم شرکت در مناظره بدهند و یا تماسی بگیرند در برنامه مناظره ما حضور نیافتند.

مسئول برگزاری مناظره اضافه کرد: یکساعت قبل از مناظره آقای "عباسی"، رییس دانشگاه آزاد ایلام با بنده تماس گرفتند و گفتند که دکتر جلال میرزایی شرکت نمی کنند و طی نامه ای که به من نوشته اند بجای خود آقای شرفخانی را برای شرکت در مناظره معرفی کرده اند و این در حالی است که مناظره به مسئولان دانشگاه آزاد ارتباطی نداشته و در جریان دعوت ما نبودند و متولی برگزاری آن دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان بوده است.

وی ادامه داد: آقای عباسی نامه را برای من ارسال کردند و و این نامه بدون امضای آقای جلال میرزایی بود و از طرف ایشان آقای شرفخانی نامه را امضا کرده بود.

میرزایی حیدری تاکید کرد: ما با سایر همکاران و دوستان در برگزاری مراسم مشورت کردیم و به نتیجه رسیدیم که به دلیل عدم حضور خود آقای میرزایی و  تبعات و مشکلاتنی که به وجود خواهد آمد، آقای شرفخانی نیز در مناظره حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: این رفتار آقای میرزایی مصداق بی احترامی است چون ارزشی برای جمع دانشجویی و اساتید و کارکنان قائل نبود که عذر خواهی کند و بگوید من شرکت نمی کنم.

مسئول برگزاری مناظره تصریح کرد: آقای شریفی راد بعنوان دیگر مناظره کننده در جلسه حضور یافتند و علی رغم اینکه حق داشتند یکطرفه ایراد سخن کنند اما با حضور در پشت تریبون و عذر خواهی از حضار گفتند که من معلم هستم و به احترام عدم حضور آقای میرزایی صحبت نمی کنم.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد