سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26612
|
08:19 - 1396/02/26
نسخه چاپی

رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد روحانی در سال 92؛

مدیر ارشد استان خلاف تدبیر عمل می کند/ رئیسی انتخاب اصلح است

مدیر ارشد استان خلاف تدبیر عمل می کند/ رئیسی انتخاب اصلح است
رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد روحانی در سال 92 گفت: بی تدبیری مسئول ارشد استان باعث شد تا انتخاب من برای رئیس جمهور بعدی تغییر کند و سید ابراهیم رئیسی را از نظر خود اصلح بدانم.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران؛ با نزدیک شدن روزهای پایانی انتخابات، اخبار تغییر رأی برخی افراد که در ستادهای دیگر فعال بوده اند داغ شده است.

 
در استان ایلام نیز این موج در حال خروشان شدن است و برخی از فعالان ستاد دکتر حجت الاسلام روحانی در سال 92 به ستاد رئیسی پیوسته اند.
 
یکی از این افراد حسین پاریاب می باشد که در سال 92 رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد روحانی بود که اکنون به ستاد حجت الاسلام رئیسی پیوسته است.
 
وی در گفت و گو با خبرنگار نسیم دهلران در این خصوص گفت: تا امروز معاون ستاد قالیباف بودم و پس انصراف وی به ستاد رئیسی پیوسته ام.
 
پاریاب با اشاره به دلیل تغییر رأی خود از روحانی به رئیسی اظهار کرد: دلیل اصلی این تغییر، عدم مدیریت ارشد استان می باشد.
 
رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد روحانی در سال 92  افزود: مسئول ارشد استان خلاف اعتدال عمل می کند و این چیزی نبود که ما در سال 92 برای آن تلاش می کردیم.
 
وی عنوان کرد: بی تدبیری مسئول ارشد استان و خلاف مسیر وی در اهداف اعتدال باعث شد تا انتخاب من برای رئیس جمهور بعدی تغییر کند و سید ابراهیم رئیسی را از نظر خود اصلح بدانم.
 
انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب