سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26589
|
07:44 - 1396/02/25
نسخه چاپی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

ادعای جهانگیری در مورد لابی گری قالیباف درست نبود/ مجلس رأی منفی داد

ادعای جهانگیری در مورد لابی گری قالیباف درست نبود/ مجلس رأی منفی داد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: سخنان آقای جهانگیری در خصوص لابی گری قالیباف در مجلس درست نبوده و بیشتر فضای تبلیغاتی داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، شادمهر کاظم‌زاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در خصوص اظهارات اخیر جهانگیری در خصوص لابی گری قالیباف در خصوص پرونده املاک شهرداری، اظهار داشت: من و 4 نفر دیگر از نمایندگان در کمیسیون عمران مجلس به این طرح رای مثبت دادیم ولی در نهایت این طرح رای نیاورد و این حق نمایندگان است.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با من کسی در این خصوص لابی گری نکرده است، افزود: باید به نظر کمیسیون احترام بگذاریم چرا که مجلس به این طرح نظر منفی داده است.

کاظم زاده با اشاره به اینکه اکثر این موارد مطرح شده حواشی است، عنوان کرد: روز گذشته در مناظره حرف هایی مطرح شد که قطعا بنده این موارد را در کمیسیون مطرح  و پیگیری می کنم.

دبیر دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعای جهانگیری در مورد لابی گری برای توقف تحقیق و تفحص درست نبود و یا اینکه بنده در جریان این موضوع نبودم، تصریح کرد: سخنان آقای جهانگیری بیشتر فضای تبلیغاتی داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر کسی هر ادعایی در خصوص عملکرد و لابی گرایی های نمایندگان و بخصوص اعضای کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران دارد باید اثبات کند و اتهام زدن بدون ارائه سند و مدرک هیچ فایده ای ندارد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب