سرویس: سیاسی
کد خبر: 26584
|
17:33 - 1396/02/24
نسخه چاپی

قالیباف در جمع پرشور مردم ورامین مطرح کرد

کدام قانون اجازه خرید ۸۰۰ متر زمین به قیمت ۳۰۰۰ تومان را به شما داده؟/ شما معنای "بیکاری و درد" را نمی‌دانید

کدام قانون اجازه خرید ۸۰۰ متر زمین به قیمت ۳۰۰۰ تومان را به شما داده؟/ شما معنای "بیکاری و درد" را نمی‌دانید
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در شهرک غرب با متری ۳ هزار تومان ۸۰۰ متر زمین به شما فروخته شده است؛ کدام قانونی به شما چنین اجازه‌ای داده است؟ گفت: ما ایستاده‌ایم که از منافع مردم دفاع کنیم.

به گزارشايلام بيدار، محمدباقر قالیباف دقایقی پیش در جمع مردم ورامین، با بیان اینکه همه ما زندگی خود را مدیون خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: امروز رأی ما، رأی مستضعفین است و به حق تنها کسانی که تا آخر خط با این انقلاب می‌مانند، محرومین هستند. امروز می‌بینیم که این‌ انقلاب نیاز به فداکاری و خون دادن داشت، همچنان که  پابرهنگان و این مردم بدون هیچ منتی پای کار آمدند.

وی افزود: امروز دولت مردم، مهّم‌ترین وظیفه خود می‌داند که انقلابی که آمد تا سرنوشت مردم را به دست خودشان بسپارد، را به آنها بازگرداند، چراکه امروز این انقلاب را از دست مردم خارج‌ کردند و حتی کسانی ‌که می‌خواستند برای کشور اشتغال و ثروت ایجاد کنند و این فرصت از آن‌ها گرفته شده باید سر کار بیایند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه ما یک درصد جمعیت دنیا و 5 درصد منابع دنیا را داریم، تصریح کرد: ما بیشترین نیروی جوان و تحصیل‌کرده را داریم؛ ولی از این منابع به درستی استفاده نمی‌شود.

قالیباف ادامه داد: وقتی در کشور 25 میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز صورت می‌گیرد، کدام تاجر باشرف و سالمی می‌تواند دوام بیاورد و سالم کار کند؛ امروز خانه‌ای نیست که در آن بیکار نباشد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل بانک را خودشان می‌گذارند گفت: 400 میلیارد تومان وام می‌گیرند بدون اینکه وثیقه بگذارند و سودی بگیرند، با این شرایط چگونه در این کشور کار و شغل ایجاد می‌شود؛ ما یک جا مکلفیم این اطلاعات را بدهیم و مردم مطلع شوند و آن جایی است که فرهنگ قرآنی حاکم است و باید افشاگری کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  با بیان اینکه من درد شما را حس می‌کنم و همه سعی من این بوده در این 12 سالی که توفیق خدمتگذاری در تهران را داشته‌ام، وعده‌ای ندهم که نتوانم آن را عملی کنم، بیان کرد: امروز سه مسئله گرانی، بیکاری و رکود، بحران ایجاد کرده است.

قالیباف با اشاره به وعده‌ ایجاد 5 میلیون شغل تصریح کرد: زمانی که وعده دادم 5 میلیون شغل را ایجاد می‌کنم، برخی اعتراض کردند و گفتند یا معنی شغل را نمی‌دانید، یا 5 میلیون را نمی‌دانی چقدر است؛ ولی من هر دو را می‌دانم اما شما معنای بیکاری و درد را نمی‌دانید.

وی ادامه داد: می‌دانم بیان این حرف‌ها برای من هزینه دارد، آری، تعدادی املاک بین 25 هزار کارگر و کارمند شهرداری تقسیم شده است؛ اما در شهرک غرب با متری 3 هزار تومان 800 متر زمین به شما فروخته شده است؛ کدام قانونی به شما چنین اجازه‌ای داده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  افزود: این‌ها به من گفتند تو وارد سیاست نشو، ما کاری به تو نداریم؛ اما ما ایستاده‌ایم که از منافع مردم دفاع کنیم، آمدند عکسای یک عروسی را پخش کردند و گفتند که عروسی دختر قالیباف و یا پسر قالیباف است؛ این تهمت‌ها همچنان هم ادامه دارد اما ما ایستاده‌ایم تا برای این انقلاب جان خودمان را بدهیم.

قالیباف با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس توفیق نداشتیم، جان خود را بدهیم ‌اکنون آماده‌ایم تا جان و مال خود را در راه این مردم و کشور بدهیم، خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه در راه انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و برای رسیدگی به درد مردم تا پای جان فداکاری می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه اگر دولت نمی‌تواند به درد مردم برسد، بگذارد ما کار خودمان را بکنیم، تصریح کرد: روز 29 اردیبهشت روز تعیین تکلیف با کسانی است که فرصت رشد را از این کشور گرفته‌اند؛ ‌آن‌ها می‌گویند "نمی‌شود، نداریم و نمی‌توانیم" پس ما به آ‌ن‌ها می‌گوییم اگر نمی‌شود، اگر نمی‌توانید پس بگذارید ما خودمان کار کنیم، ما می‌توانیم در یک فرصت 4 ساله آرامش اقتصادی را به این کشور برگردانیم.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد