سرویس: سیاسی
کد خبر: 26546
|
08:44 - 1396/02/23
نسخه چاپی

شکایت نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات از دروغ جهانگیری

شکایت نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات از دروغ جهانگیری
نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از شکایت از 2 اتهام جهانگیری به قالیباف طی مناظره درباره واگذاری املاک و برخورد با دانشجویان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "مهدی ذاکری"، نماینده محمدباقر قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری  با اعلام خبر شکایت از اسحاق جهانگیری به کمیسیون یاد شده، گفت: مردم شاهد بودند که آقای جهانگیری با انتساب دروغی فاحش به آقای قالیباف گفت که ایشان با واگذاری 2 هزار و 200 میلیارد تومان املاک مرتکب تخلف شده است.

وی با تأکید براینکه این اتهام، دروغی محض است که هیچ مرجع رسمی نیز آن را تأیید نکرده و اقای جهانگیری با بی اخلاقی آن را در مناظره مطرح کرد، اظهار داشت: ما با استناد به مواد 64 و 65 قانون انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شکایت کردیم.

ذاکری با دعوت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای دوری از دروغ و رعایت اخلاق، اظهار داشت: طبق این قانون هر کاندیدایی که به نامزد دیگر نسبت دروغ دهد مرتکب جرم شده است و صداوسیما باید وقتی را مقرر کند تا نامزد مزبور بتواند افکار عمومی را روشن کند.

وی با اشاره به اینکه اتهامی که امروز از سوی جهانگیری به قالیباف زده شد به نحوی توسط آقای روحانی هم تأیید شد، اظهار داشت: این دو کاندیدای محترم متأسفانه نقد متقن و مستند را با دروغ‌پراکنی اشتباه گرفته‌اند.

ذاکری ادامه داد:‌ هر نقدی قابل قبول است اما نسبت بیان دروغ دادن به کاندیداها خلاف اخلاق، شرع و قانون است.

نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با تأکید براینکه این شکایت هم در مراجع قضایی و هم در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دنبال خواهد شد، بیان داشت: ما به هر دو دروغ وارد شده به آقای قالیباف درباره واگذاری املاک و برخورد با دانشجویان اعتراض داریم چرا که هر دو غیرقابل اثبات و فاقد سند و نسبت غیراخلاقی است و در هر محکمه‌ای حاضر به پیگیری هستیم.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب