سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26522
|
08:09 - 1396/02/21
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتای ایلام تأکید کرد؛

لزوم ثبت تبلیغات ستادهای انتخاباتی در سامانه بیتاک

لزوم ثبت تبلیغات ستادهای انتخاباتی در سامانه بیتاک
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان ایلام بر تاکید بر لزوم ثبت تبلیغات ستادهای انتخاباتی در سامانه بیتاک تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، "علی جمالی"، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه های صادره، تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا که از ساعت 24 امشب آغاز می شود باید با رعایت کامل مواد 6 و 7 دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی انجام پذیرد.

وی افزود: بر اساس ماده 6 این دستورالعمل نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان بایستی همه تبلیغات خود را در سامانه بیتاک (بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور) ثبت کنند در غیر این صورت فعالیت تبلیغاتی آنها تخلف محسوب می‌شود.
رئیس پلیس فتای تاکید کرد: بر اساس ماده 7 دستورالعمل تبلیغات انتخابات، نامزدهای انتخاباتی و ستادهای آنان صرفاا می‌توانند تبلیغات خود را از طریق رسانه‌هایی که در سامانه ساماندهی به نشانی samandehi.ir ثبت ‌نام نموده و در چارچوب بیتاک ثبت و منتشر کنند.
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه پلیس فتا به دقت فضای مجازی را رصد خواهد کرد، یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نامزدها و هواداران آنها مراتب مستند سازی و با هماهنگی دستگاه محترم قضایی برخورد قانونی به عمل می‌آید.
وی با توصیه به رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه تخریب علیه همدیگر در فعالیت های تبلیغاتی از کاندیداها و طرفداران آنها خواست، از انتشار محتوای غیرمجاز و خارج از چارچوب دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی به جد پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد