سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26465
|
13:01 - 1396/02/16
نسخه چاپی

فرزند امام جمعه اسبق ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

آیت الله محمدی گفت در بمباران ها کنار مردم ایلام باشید/ خاطره ای از علاقه شدید رهبر انقلاب به آیت الله محمدی

آیت الله محمدی گفت در بمباران ها کنار مردم ایلام باشید/ خاطره ای از علاقه شدید رهبر انقلاب به آیت الله محمدی
فرزند امام جمعه اسبق ایلام گفت: آیت الله محمدی به ما گفت که در بمباران ها در کنار مردم استان ایلام باشید.

فرزند آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دین و مذهبایلام بیداردر خصوص منش و زندگی این عالم ربانی گفت: ایشان در اصل اهل ایلام نبود اما به مدت 12 سال در این استان بدون خانواده حضور داشت که خانواده ایشان در قم حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در آن زمان هر وقت که به ایلام می آمدیم به عینه بمباران های رژیم بعثی را مشاهده می کردیم و ایشان به ما می گفت که صبر کنید و به قم نروید چرا که اگر از ایلام بروید ممکن است موجب تزلزل روحیه مردم ایلام شوید و شما هم باید زیر این بمبارن باشید.

این روحانی افزود: گاهی اوقات ما در کوه های ایلام حضور می یافتیم و همراه مردم زندگی می کردیم که باعث تضعیف روحیه مردم ایلام نشود.

فرزند ایت الله محمدی ادامه داد: ایشان ذره ای تعلق به دنیا نداشت و با وجودی که چهار فرزند پسر دارد مانند یک روستایی  وکارمند با پسرش هم مدت ها مستأجر بودند و با وام منزل آپارتمانی تهیه کردند.

وی بیان کرد: ذره ای به ما اجازه نمی داد که وارد دنیا و تعلقات مربوط به آن شویم و به مال دنیا بسیار بی رغبت بودند.

این روحانی با ذکر خاطره ای از مقام معظم رهبری گفت: بعد از ملاقات با ایشان که توفیقی بود خدمت معظم له می رسیدیم چه در تهران و در قم، رهبر معظم انقلاب علاقه بسیار شدید و بی از اندازه به ایشان داشتند.

فرزند آیت الله محمدی عنوان کرد: معظم له به آقای گلپیگانی گفتند که برای آقای محمدی مکانی را تهیه کنید که در تهران کنار بنده باشد و رهبر معظم انقلاب تا این اندازه به مرحوم آیت الله محمدی علاقه داشتند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب