سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26464
|
12:24 - 1396/02/16
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

آیت الله محمدی مکتب و سیره امام راحل را به خوبی در ایلام نشر داد

آیت الله محمدی مکتب و سیره امام راحل را به خوبی در ایلام نشر داد
امام جمعه ایلام گفت: آیت الله محمدی در روزهای سخت بحران در استان ایلام و در بحبوحه جنگ و هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم این استان ماند.

به گزارشايلام بيدار، مراسم بزرگداشت آیت الله "عبدالله محمدی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اسبق ایلام صبح امروز (شنبه) در محل حسینیه حضرت زینب (س) از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم گفت: ایشان از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) در نجف اشرف بودند که به خوبی سیره و مکتب امام راحل را در ایلام به خوبی نشر داد.

وی اظهار کرد: مرحوم آیت الله محمدی مصداق بارز عالم ربانی بود و در مدت 10 الی 12 سالی که در استان ایلام بودند زهد و تقوایی ایشان برای مردم ایلام مشخص شد؛ ایشان نسبت به ذخایر دنیا بی اعتنا و اهل عبادت بود و نماز شب را ترک نمی کرد.

امام جمعه ایلام افزود: آیت الله محمدی در روزهای سخت بحران در استان ایلام و در بحبوحه جنگ و هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم این استان ماند به خصوص اینکه حضور ایشان در استان ایلام با آغاز جنگ همراه شده بود.

لطفی ادامه داد: در این مدت هشت سال محل و خانه ایشان در اختیار مردم و رزمندگان بود و در کنار بزرگانی همچون آیت الله حیدری ایلامی همراه با مردم در جنگ تحمیلی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: یکی از ویژگی های این روحانی برجسته این بود که در زمان بمباران ایلام که تا زمان زیادی هم طول می کشید اما ایشان با وجودی که سنگرهایی درنظر گرفته شده بود از ان استفاده نکرده و در کنار مردم مانده بودند.

وی گفت: ایشان همواره در خدمت مردم بود و حتی در برخی عملیات ها نیز نقش آفرینی می کردند.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب