سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26447
|
07:27 - 1396/02/16
نسخه چاپی

جوابیه ای به انتقاد وزیر بهداشت از قالیباف؛

جناب هاشمی! لطفا به کسی بیشعور نگویید

جناب هاشمی! لطفا به کسی بیشعور نگویید
جناب استاد هاشمی! شما کجا بودید که رئیستان را موعظه کنید وقتی مردم را بی شناسنامه، بزدل، ترسو، عقب مانده، متوهم، هوچی باز و عصر حجری خطاب کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا، "دکتر قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت در انتقاد از "محمد باقر قالیباف" نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطالبی انتخاباتی و تبلیغاتی و نه از روی تقوا را ذکر کرده است.

 
در این مطالب آمده است که آقای قالیباف! از ملت ایران و خادمان ملت حلالیت بطلبید!
 
آقای هاشمی شما و اخلاق؟ جناب استاد! در بسیاری از کانال ها و سایت ها، جناب روحانی را از مشاوران عالی جنگ معرفی کرده اند و علاوه بر آن ایشان شاگرد مکتب امام صادق (ع) و لباس پیغمبری نیز بر تن دارد.
 
جناب استاد هاشمی! شما کجا بودید که رئیستان را موعظه کنید وقتی ایشان مردم را بی شناسنامه، بزدل، ترسو، عقب مانده، متوهم، هوچی باز، عادت دارند از دیوار بالا بروند و عصر حجری خطاب کرد؟
 
جناب معلم اخلاق! نیک بدانید ایشان هم لباس رزم بر تن داشته اند و غبار جبهه بر روی. آیا جناب رئیستان موعظه نمی خواهد؟
 
راستی سایر همکارانتان را چرا موعظه نکردید که سنی از آنها گذشته و پایی بر لب گور دارند، مزخرف گفتن و میکروفون پرت کردن جناب آخوندی وزیر محترم راه موعظه نمی خواهد؟ لبو فروش گفتن جناب سریع القلم موعظه نمی خواهد؟ قاچاق کالا توسط وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس هیئت مدیره یک شرکت و دختر وی موعظه نمی خواهد؟ ذخیره نظام گفتن به نجومی بگیران توسط آقای نوبخت سخنگوی دولت، موعظه نمی خواهد؟
 
خودتان را نیز نهیبی بزنید تا به فرماندار یک شهرستان محروم چون بدره توهین نکنید؟ خودتان که علاوه بر لباس رزم و غبار جبهه، به عنوان پزشک سوگند یاد کرده اید که به محرومین خدمت کنید نه برای یک درخواست ساده، آنها را #بیشعور خطاب کنید.
 
آقای قالیباف در مناظره قبلی گفته است که لیست اموال وزرا طبق قانون اعلام شود، مردم قضاوت می کنند که این توهین است یا گفته های شما؟
 
ولباس التقوی هو خیر
متن انتقاد جناب وزیر بهداشت به محمد باقر قالیباف در ادامه می آید/
 
انتقاد دکتر هاشمی وزیر بهداشت از قالیباف

 از ملت ایران و خادمان ملت حلالیت بطلبید!

 وزیر بهداشت در کانال تلگرامی خود خطاب به قالیباف نوشت:

 برادر محترم! شما در برنامه‌های تبلیغاتی گفته‌اید: اینکه بعضی از وزرا لیست اموال خود را اعلام نمی‌کنند، احتمالا به این دلیل است که از مردم خجالت می‌کشند.
روز چهارشنبه این هفته در جلسه هیات وزیران از صحت و سقم این ادعا سوال کردم. دکترجهانگیری گفتند "چندماه پیش که جناب آقای اژه‌ای طی مصاحبه‌ای اعلام کردند دو نفر از اعضای دولت هنوز لیست دارایی‌های خود را اعلام نکرده‌اند با ایشان تماس گرفتم. بعد از دو روز مشخص شد که یک نفر کپی یک سند و دیگری شماره حساب فرزندش را اعلام نکرده است که همان زمان به آنها گفتم اقدام کنند."

برادر عزیز! چگونه در برابر چشمان مردم، رییس جمهور شرعی و قانونی کشور را که بعد از رهبری نماد اقتدار این ملت است، بی‌عقل و بی‌صداقت خطاب می‌کنید؟ و بسیاری مطالب دیگر که هنوز باورم نمی‌شود از شما شنیده‌ام!

برادر عزیز! ای کاش لباس سیاست را جایگزین لباس خاکی جبهه نمی‌کردید؛ من به عنوان یک دوست، هنوز هم آرزو دارم محمدباقر قالیباف، گرد و خاک جبهه را بر غبار فتنه سیاست و قدرت ترجیح دهد و امیدوارم باقی مانده مرام بچه‌های جبهه و همسنگران و دوستان شهیدمان چنان در روح و جانتان زنده باشد که لااقل در دومین مناظره با صراحت از بابت چنین سخنانی از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید و از خادمان ملت حلالیت بطلبید.
 
 
انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد