سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26445
|
14:26 - 1396/02/15
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

حرکت اخیر صدا وسیما در عدم پوشش توهین به امام رضا(ع) غیرقابل قبول است

حرکت اخیر صدا وسیما در عدم پوشش توهین به امام رضا(ع) غیرقابل قبول است
امام جمعه ایلام گفت: حرکت اخیر صدا و سیمای مرکز ایلام در عدم پخش پیام تسلیت حقیر به رهبر معظم انقلاب در محکومیت اهانت به ساحت قدسی امام هشتم غیر قابل قبول است.

به گزارشايلام بيدار،  حجت الاسلام و المسلمین"محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: اقتدار نظام اسلامی و رهبری حکیمانه و بازدارندگی نیروهای مسلح و اتحاد و انسجام ملت مانع بزرگ در تهاجم نظامی دشمن به ایران است نه برجام.

وی اظهار کرد : شعار دور شدن سایه تهاجم نظامی آمریکا پس از برجام ، دروغ بزرگ و عدم موفقیت در اجرائی شدن وعده‌های چهارساله دولت تدبیر و امید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود : در این دولت شعار زدگی، بزرگنمایی اقتدار دشمن و ضعف نشان دادن و عدم پایبندی به گفتمان امام و انقلاب و نادیده گرفتن توصیه‌های حکیمانه رهبر انقلاب اعتماد بیش از حد به وعده‌های رژیم آمریکا و کشورهای اروپایی پس از برجام ، نظام فاسد اداری، فیش‌های چند صدمیلیونی ، سرقت‌های صدها هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان ، رانت خواری، و روابط سیاسی با دولت‌های دشمن و کینه‌توز مثل دولت مزدور ترکیه و نشاندن ضعف در برابر همسایگان مرتجع عرب در حوزه خلیج فارس و امثال ذالک دلیل آشکار بر ناکارآمدی و عدم  موفقیت دولت در چهار سال گذشته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید مهم‌ترین کار خود را شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد، رانت خواری و دلالی‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی قرار دهد.

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی اعطایی به خواص و نورچشمی‌ها بدون اولویت‌بندی و خلاف قانون ، حقوق‌ها و مزایای خاص مدیران ارشد دولتی و غارت بیت‌المال توسط وابستگان به مراکز قدرت در نظام اجرائی کشور و امثال اینها مصادیق بارز رانت خواری و فساد اداری است، حقوق‌های نجومی مدیران دولتی دلیل روشن بر بی‌عدالتی و عدم نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی است.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت مطهری اشاره کرد و افزود: شهید مطهری بانفوذترین و محبوب‌ترین معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه بودند و رشد و تعالی و معنویت دانشجویان مرهون شهید مطهری است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سالروز شهادت استاد مطهری روز معلم و روز جهانی کار و کارگر بر ملت بزرگ ایران مبارک باشد، در سیستم‌های آموزشی افراد زیادی مشغول به کارند و فعالیت‌های آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم در تربیت دانش آموزان و یا دانشجویان موثر است اما در این میان نقش معلمان و اساتید و دانشگاه‌ها از دیگر افراد بسیار برجسته‌تر است.

وی ادامه داد: چنان که بیشتر اوقات دانش آموزان در مدرسه و دانشجویان در دانشگاه زیرنظر آنها سپری می‌شود، از این رو بسیاری از دانش آموختگان نظام آموزشی سنتی و جدید شکل‌گیری شخصیت خود را مرهون معلمان خود می‌دانند، زیرا آن چه در فرآیند تعلیم و تربیت انتقال می‌یابد تنها معلومات و مهارت‌های معلم نیست بلکه صفات خلقیات، حالات نفسانی و رفتار ظاهری او نیز به شاگردان منتقل می‌شود.

امام جمعه ایلام همچنین به پانزدهم شعبان المعظم سالروز ولادت باسعادت آخرین ذخیره الهی و حجت پروردگار امام زمان مهدی دوران ولی الله الاعظم روحی فدا و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: به تعبیر زیبای رهبر انقلاب فرمودند وزارت اطلاعات به عنوان پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است سربازان گمنام امام زمان فرزندان مردم عزیز ایرانند.

* امنیت ایران اسلامی مرهون سربازان گمنام وزارت اطلاعات است

لطفی تصریح کرد: امنیت و آرامش مثال زدنی و تحسین برانگیز ایران اسلامی مرهون سربازان گمنام  و وزارت اطلاعات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امام راحل در مورد سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌فرماید، با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات این سربازان گمنام زمان در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال شده‌ها وظیفه اسلامی و دینی خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در توصیف و جایگاه معنوی سربازان گمنام می‌فرماید این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان مزین داشتند.

حرکت اخیر صدا وسیما در عدم پوشش توهین به امام رضا(ع) غیرقابل قبول است

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به واقایع اخیر و هتاکی در ایلام و نحوه برخورد صدا و سیما با این موضوع اضافه کرد: اقدام زشت و معنادار صدا و سیمای مرکز ایلام در عدم پخش پیام تسلیت حقیر به رهبر معظم انقلاب در محکومیت اهانت به  ساحت قدس امام هشتم دلیل روشن بر همراهی و هم سوئی رئیس صدا و سیمای ایلام بر اهانت کنندگان به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

وی ادامه داد: ظاهرا انتخابات برای آقایان به این معناست که حتی از توهین به ارزش‌ها و مقدسات دینی هم نگذرند، عدم پخش خطبه دوم جمعه گذشته و موضع‌گیری به حق و بجای  ائمه جمعه استان در محکوم کردن مجری ستاد انتخاباتی نامزد خاص تائید اهانت کنندگان به امام هشتم جای بسی تعجب است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سازمان صدا و سیما که از اختیارات حوزه رهبری انقلاب است برخلاف منویات  و سیاست‌های رهبر فرزانه انقلاب آن هم در استان ولایتمدار ایلام با یک جریان مرموز و مخالف رهبری همصدا و هم نوا کرد، حقیر از ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تقاضامندم نسبت به عزل مدیر کل صدا و سیمای ایلام که خواسته قاطبه مردم است در اسرع زمان اقدام کند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب