سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26380
|
09:31 - 1396/02/11
نسخه چاپی

با صدور بیانیه هایی صورت گرفت؛

واکنش اقشاربسیج ایلام در هتاکی به ساحت امام رضا(ع)

واکنش اقشاربسیج ایلام در هتاکی به ساحت امام رضا(ع)
اقشار مختلف بسیج ایلام با صدور بیانیه هایی هتاکی به ساحت مقدس امام رئوف (ع) را محکوم و خواستار برخورد قانونی با این شخص هتاک شدند.

به گزارشايلام بيدار، در پی هتاکی به ساحت مقدس امام رضا (ع) و ائمه اطهار در افتتاح یکی از ستادهای تبلیغاتی کانیداهای ریاست جمهوری اقشار مختلف بسیج ایلام با صدور بیانیه های جداگانه ای به این اقدام سخیف واکنش نشان دادند.

متن کامل این بیاینه ها را در ذیل بخوانید::

 

سازمان بسیج عشایری ایلام

 

انا لله و انا الیه راجعون

 در دیاری که مردمش عاشقانه و متعهدانه در اربعین حسینی خانه و کاشانه خود را وقف نموده تا بتوانند قدمی در راه امام حسین (ع) بردارند و به یاری زائران حرمش آمده و با جان و دل از آنان پذیرائی می کنند.

در استانی که مردمی صدر صد شیعه دارد و برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) از فرزندان و دُردانه های خود می گذرند تا کوچکترین اهانتی به ساحت مقدس اهل بیت پیامبر(ص)  نشود شخصی هتّاک و ساده لوح که دست نشانده عدّه ای فرصت طلب در ستاد انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب بوده و در صدد فتنه و آشوب در کشور در آغاز انتخابات ریاست جمهوری بو ده اند با کلماتی زشت و سخیف به ساحت مقدس امام رضا (ع)توهین می  کند امامی  که هرچه داریم از او داریم .

جای بسی تأسف است برای مدیرانی که در مقابل این بی حرمتی که عقده و کینه شکست فتنه سال 88 را در دل دارندسکوت کرده اند و هیچ عکس العملی از خود نشان نداده اند.  

غافل از اینکه در مقابل مردمی قرار دارند که برای حفظ ولایت با هیچ کس تعارف ندارند و با هیچ کسی عقد اخوت نبسته اند .

ما بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه جامعه عشایراستان ایلا م با حضور حد اکثری خودمان در پای صندوق های رأی و با انتخاب کاندیدای اصلح مشت محکمی بر دهان  دشمنان کور دل خواهیم زد و مطمئن باشید ای خود فروخته ها ،با استعانت از امام هشتم (علیه السلام )و با بصیرت مردم فهیم و ولایت مدار استان ایلام خوار و ذلیل خواهید شد و پوزه تان به خاک مالیده خواهد شد انشاءالله .

لذا جامعه عشایر استان ایلام نیز این بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت مقدّس امام رئوف(علیه السلام ) را به شدّت محکوم و خواستار برخوردقاطع دستگاه  قضائی با این فرد و  کسانی که در این اهانت سهیم بوده اند می باشند .

 

سازمان بسیج حقوقدانان ایلام

 

اَلا وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر

شرایط کنونی جهان تزویر که در داخل با همان تفکر و شعارهای لیبرال دموکراسی غربی که در سال های گذشته فرزندان و نوادگان ائمه را مورد هتک حرمت قرار می داد، هم اکنون چهره ای خود را عیان تر نموده و مستقیماً ائمه معصومین و ولی معصوم هشتم شیعیان را هدف قرار داده است.

فراموش نمی کنیم که در سال های نه چندان دور حامیت این تفکر ذات اقدس ربویی و قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار می دادند و به همین علت این عمل را نه از روی ناآگاهی بلکه کاملا عامدانه و قاصدانه تفسیر نمود.

بسیج حقوقدانان استان ضمن تشکر از اعلام موضع دلسوختگان اهل بیت (ع) بدینوسیله این اقدام قبیح و ساختار شکنانه را محکوم نموده و جهت پیشگیری از اقدامات مجرمانه مشابه در استان شیعه پرور ایلام و نیز اعاده حیثیت از چهره استان مظلوم و محروم در سطح کشور و پیرو فرمایشات مراجع عظام از دستگاه قضایی رسیدگی فوری و عادلانه را خواستاریم.

 

سازمان بسیج فرهنگیان ایلام

 

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)             

حرکت شرم آور و دین ستیز مجری مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در هتک حرمت هشتمین سپهر سروری وسیادت وکوکب در نشان آسمان ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا فلوب تمامی آزادگان،موحدان،متدینان وبویژه شیعیان عالم را جریحه دتر کرد.

این اقدام هتاکانه به امام همام که سایه عنایات کریمانه وبی کرانشان بر کشور امام عصر مستدام است یقینا،عالما وعامدا توسط دلالان سیاسی وابسته به جریان های ضاله وانحرافی مطرح ودر اتاق فکردین ستیزان غافل وسیه روی که مصداق روشن ،خسر الدنیا والاخره هستند کلید خورده است.

ما فرهنگیان بسیجی استان ایلام هم نوا با سایر اقشار امت حزب الله وشیعیان ومریدان امام هشتم ودلدادگان کوی ولایت که دل در گرو اهل بیت عصمت و طهارت دارند این اقدام نابخردانه مجری ناآگاه و غافل را به شدت محکوم نموده وخواستار برخورد قاطعانه با مسببین این حرکت مذبوحانه می باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله

 

مجمع شوراهای علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی ایلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر طبیبی که بیماران غریب عشق را که کنار شفاخانه ضریحش دخیل معرفت بسته ‏اند را می‏نوازد و درِ شفاخانه پنجره فولادش به روی همه بیماران هدایت و سلامت باز است.
سلام بر او که سریر شاهی ‏اش را کنار می‏گذارد و با غلامان خود پای سفره دلشان، با هم نان غصه می‏خورند.

حال بار ديگر شاهد آن هستيم كه حنجره اي ناپاك و انديشه اي گمراه زبان به اهانت به ساحت مقدس هشتمين مهر پر فروغ سپر امامت گشوده است.

اينك كه شنيدن خبر گفتار توهين آميز و سخيف مجري هتاك و معلوم الحال در ستاد تبليغاتي يكي از نامزدهاي انتخاباتي در شهر ايلام دل هاي مسلمانان را به درد آورده است که رئیس مجمع علوی استان ایلام به نمایندگی از تمام دانش آموزان بسیجی ایلام ضمن محكوم كردن اين اقدام وقيحانه و تعفن آميز خواستار برخورد جدي با همه آمران مسببان و مباشران اين واقعه تاسف آميز است.

لذا ما دانش آموزان ایلامی خواستار برخورد جدی با مسبب این واقعه می باشیم تا مرحمی باشد بر دل هایی كه از اين اقدام بي شرمانه در سراسر ايران اسلامي جريحه دار شده و به درد آمده است.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد