سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26347
|
13:30 - 1396/02/09
نسخه چاپی

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام:

اف بر رأی هایی که با توهین به امام رضا(ع) جمع شود/ توهین اخیر برای برخی آقایان ذلت و خواری است

اف بر رأی هایی که با توهین به امام رضا(ع) جمع شود/ توهین اخیر برای برخی آقایان ذلت و خواری است
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام گفت: اف بر رأی هایی که با اهانت بر امام رضا (ع) جمع آوری شوند و این از غفلت، ذلت و خواری برخی آقایان است که فضا این گونه می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "وعد مرادبیگی"، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام در تجمع اعتراضی مردم، طلاب و روحانیت ایلامی در محل حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام گفت: شخص ناپاکی در ایلام سخنانی را بر علیه امام هشتم حضرت امام رضا(ع) گفته که قلب همه را جریحه دار کرد.

وی اظهار کرد: این حرکت سخیف حق الناس بوده و باید جواب دهند؛ مردم استانی که به ولایتمداری و دین داری مشهور هستند این قبیل حرکات در شأن و منزلت انان نیست. 

مرادبیگی افزود: استانی که در دوران دفاع مقدس قدمگاه شهدانی همچون همت ها، باکری ها و خرازی ها بوده و در جریان اربعین میزبانی خوبی از زوار داشته نباید محلی برای جولان این گونه افراد و جریان ها باشد.  

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: اف بر رأی هایی که با اهانت بر امام رضا (ع) جمع آوری شوند و این از غفلت، ذلت و خواری برخی آقایان است که فضا این گونه می شود.

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام با تأکید بر حمایت قاطع جامعه روحانیت استان ایلام از مواضع ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و اعلام عزای عمومی خواستار پیگیری تا حصول نتیجه نهایی شد و گفت: یکبار برای همیشه باید به این قبیل توهین ها پاسخ قاطع داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب