سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26346
|
12:56 - 1396/02/09
نسخه چاپی

هشدار صریح و روشنگرانه امام جمعه ایلام:

غلط می کنید فضای استان را دوقطبی و به آشوب بکشید/ برخی به دنبال فتنه اند تا عملکرد ضعیف خود را بپوشانند

غلط می کنید فضای استان را دوقطبی و به آشوب بکشید/ برخی به دنبال فتنه اند تا عملکرد ضعیف خود را بپوشانند
امام جمعه ایلام گفت: قرار بود در جریان اهانت به ساحت امام رضا (ع) فتنه ای در استان رخ دهد که خنثی شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در تجمع اعتراضی مردم، طلاب و روحانیت ایلامی در محل حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام گفت: حرکت اخیر در استان ایلام باعث جریحه دار شدن قلب ها شد و عده ای جشن ماه اعیاد و موالید ائمه اطهار (س) را در ایلام عزاردار کردند.

وی اظهار کرد: هر چه می خوریم از روشنفکران دین فروش و به ظاهر مذهبی است و در مقابل اهانت به ساحت امام رضا (ع) ساکت نخواهیم نشست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در اتاق فلان مدیر می نشینند وبرنامه ریزی می کنند، گفت: جرم استان ایلام این است که ولایتمدار است و مردمانش در ولایتمداری حرف اول را می زنند.

امام جمعه ایلام افزود: شخصی هم که این اهانت را انجام داده سابقه های زیادی در توهین به رهبری و ائمه جمعه و نهادهای انقلابی دارد و در این فرصت صفت درون خود را بروز داده است.

لطفی ادامه داد: باید به مردم ایلام که به خاطر این حرکن انقلابی به پا کردند درود گفت و در این راستا ائمه جمعه کشور در گفتگوهایی از این اقدام مردم ایلام قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مردم ایلام نه آشوبگر هستند و نه به دنبال روشن کردن آتش بلکه به برخی ها هشدار می دهم که غلط می کنید فضای استان ایلام را دوقطبی و به آشوب بکشید.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: شما عملکردی برای مردم نداشتید و به دنبال فتنه هستید تا عملکرد ضعیف خود را بپوشانید.

لطفی عنوان کرد: قرار بود در جریان این اقدام فتنه جدیدی با اهانت به ساحت امام رضا (ع) در استان رخ دهد که با هوشیاری های بعمل امده خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: در یک جایی اعلام شد که شخصی اعلام کرده فتنه 88 را قبول ندارم اصلا چه کاره هستید که قبول داشته باشید یا نداشته باشید؟ حال چون خود در فتنه بوده و حضور داشته این گونه ابراز می کند؛ فتنه 88 خط قرمز است.

امام جمعه ایلام گفت: به جای این قبیل کارها بگویند در استان ایلام چه کرده اند؟ به کدام یک از کارهایی که انجام داده اید افتخار کنیم؟ در جایی اعلام شده که 700 هزار شغل ایجاد شده ولی وقتی بررسی می کنی می بینی شخصی را آورده اند و آن شخص به مدت دو ساعت گل کاری کرده و ان را بعنوان شغل حساب کرده اند.

لطفی ابراز کرد: حال این هم بماند ولی سهم استان ایلام از این میزان اشتغال چیست؟ بنده اعلام می کنم اگر در این چهار سال برای هزار نفر در ایلام شغل ایجاد شد بنده اعلام می کنم که اشتباه کرده ام. کدام شغل؟ حال که این گونه شده به دنبال فتنه های جدید در استان می گردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب