سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26316
|
13:41 - 1396/02/07
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

توهین به امام رضا(ع) در اتاق فکر مدیران استان برنامه ریزی شده است/ اصلاح طلبان پیشینه سیاهی در اهانت به ائمه معصومین دارند

توهین به امام رضا(ع) در اتاق فکر  مدیران استان برنامه ریزی شده است/ اصلاح طلبان پیشینه سیاهی در اهانت به ائمه معصومین دارند
امام جمعه ایلام گفت: در خطبه های نماز جمعه راجع به این قضیه که در اتاق فکر مدیران استان برنامه ریزی شده صحبت خواهم کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع خبرنگاران با اشاره به هتاکی مجری اصلاح طلبان در ستاد انتخاباتی نامزد خاص اظهار داشت: این هتاکی آغاز فتنه جدید در استان ایلام است.

وی افزود: اصلاح طلبان همواره پیشینه سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش های دینی بویژه ساحت حضرات ائمه معصومین دارند.
 امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اینها در چهار سال دوره ریاست جمهوری با اعتراض های شدید مواجه و عدم تحقق وعده ها و روی زمین ماندن آنها و معضل بیکاری و رکود اقتصادی نیز مزید بر علت شده است.
امام جمعه ایلام بیان داشت: کارنامه اصلاح طلبان و تجربه نشان می دهد که هر موقع امیدی برای پیروزی ندارند نقاب از صورت برداشته و دست به توهین به ارزش ها و باورهای دینی مردم بزرگ ایران اسلامی می زنند که فتنه ۸۸ نمونه و اوج توهین آنها بود.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: دستگاه قضائی با ورود به این مساله باید این فرد هتاک و فاسد را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.
وی در پایان ابراز کرد: فردا در خطبه های نماز جمعه بطور مفصل راجع به این قضیه که در اتاق فکر  مدیران استان برنامه ریزی شده صحبت خواهم کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب