سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26305
|
21:50 - 1396/02/06
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) خواستار شد؛

لزوم برخود قاطع قضایی با هتاک به ساحت امام رضا (ع)

لزوم برخود قاطع قضایی با هتاک به ساحت امام رضا (ع)
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در واکنش به هتاکی یکی از اصلاح طلبان استان به ساحت امام رضا (ع) برخورد قاطع قضایی با این فرد را خواستار شد.

سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ايلام بيدار با اشاره به هتاکی یکی از اصلاح طلبان استان به ساحت مقدس امام رضا (ع)  گفت: عشق به ولایت و ائمه اظهار (ع) با گوشت و پوست مردم استان ایلام که عنوان خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) را با افتخار به همراه دارند عجین شده و این ارادت را بخوبی به منصه ظهور گذاشته اند.

وی اظهار کرد: اخیراً در افتتاح یکی از ستادهای تبلیغاتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ایلام یکی از افراد معلوم الحال با هتاکی به ساحت مقدس ائمه اطهار و امام رضا (ع) با بازی در زمین دشمن به خیال خود می خواست به این ارادت مردم خدشه ای وارد کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: مردم ایلام بعنوان استانی تمام شیعه این هتاکی ها را برنمیتابند و با اینگونه اشخاص که ضدیت خود را بارها نشان داده اند برخورد خواهند کرد.

سردار حسینی عنوان داشت: دستگاه قضایی ضمن برخورد قاطع و انقلابی با این فرد به چنین اشخاصی نشان دهد که ایلام جای اینگونه حرکات شنیع و زشت نخواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه نظارتی انتخابات نیز ضمن هوشیاری کامل تذکرات لازم را به ستاد این کاندید اعلام و عدم تکرار اینگونه حرکات را گوشزد کند.

لازم به ذکر است شب گدشته ( 5 اردیبهشت ) یکی از شاعران اصلاح طلب استان در افتتاح ستاد حسن روحانی در ایلام با قرائت شعری سخیف به ساحت ائمه اطهار و امام رضا (ع) توهین کرده بوده که با واکنش اقشار و گروه های مختلف مردم مواجه شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب