سرویس: سیاسی
کد خبر: 26295
|
10:28 - 1396/02/06
نسخه چاپی

روحانی در جمع خبرنگاران:

رکود نداریم/برای رونق اقتصادی برنامه 100 روزه دارم

رکود نداریم/برای رونق اقتصادی برنامه 100 روزه دارم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اکنون رکود نداریم جز در یک بخش. یعنی اقتصاد ما فقط در یک بخش و آن هم مسکن رکود دارد بقیه بخش ها از رکود خارج شده است.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "حسن روحانی"، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به هنگام ورود به سازمان صدا و سیما برای ضبط برنامه تلویزیونی، درباره برنامه عملی خود درخصوص رونق تولید، خروج از رکود و حل بیکاری گفت: یک برنامه مدون دارم که آن را منتشر می کنم.


وی افزود: در این برنامه درباره تولید که چه اقداماتی باید انجام بگیرد و همچنین بحث اشتغال مطرح می شود و مسائل رکود؛ البته درباره رکود الان رکود نداریم جز در یک بخش. یعنی اقتصاد ما فقط در یک بخش و آن هم مسکن رکود دارد مابقی بخش ها از رکود خارج شده در عین حال درباره رونق اقتصادی هم در این برنامه آمده است ضمن اینکه من یک برنامه صد روزه هم خواهم داشت که اعلام می کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که مهم ترین اولویت مردم چیست و اینکه برنامه کوتاه مدتی برای آن دارید یا خیر؟ گفت: مهم ترین اولویت مردم طبق نظرسنجی ها حل معضلات اقتصادی است یعنی بهبود معیشت مردم.

وی همچنین تصریح کرد: یک اقداماتی در طول این سه سال و نیم انجام گرفته است که آن اقدامات باید ادامه پیدا کند یک اقدامات جدیدی هم هست که در برنامه صد روزه و همچنین در برنامه چهار سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب