سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26238
|
21:05 - 1396/02/02
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

رصداستفاده امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخابات/ با خاطیان برخورد می شود

رصداستفاده امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخابات/ با خاطیان برخورد می شود
استاندار ایلام گفت: باید با رصد دقیق فعالیت ها از استفاده داوطلبان ار امکانات و اموال دولتی و حتی موسسات عمومی جلوگیری و طبق قانون با خاطیان برخورد شود.

به گزارشايلام بيدار، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در نشست فرمانداران استان ایلام اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت و تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تنور این همه پرسی ملی روز به روز گرم تر می شود.

وی از فرمانداران شهرستان های دهگانه استان خواست اخبار فرآیند برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را بطور روزانه به وزارت کشور گزارش کنند.
استاندار ایلام افزود: روند اجرای فرآیندهای انتخابات در استان ایلام نیز با تلاش های هیات های اجرایی و نظارت بخوبی پیش می رود و تاکنون مشکل و مسئله خاصی بوجود نیامده است.
مروارید یادآور شد: مراکز آمارگیری رسمی کشور نظرسنجی هایی را در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات اجرا کرده اند که تاکنون 72 درصد مردم استان آمادگی خود را برای حضور در این همه پرسی ملی اعلام کرده اند که از این نظر رتبه سوم کشور را در اختیار داریم و باید تلاش کنیم در فرصت باقیمانده با معرفی دستاوردهای نظام تعداد بیشتری از افراد واجد شرایط در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان قانون اساسی نیز اسامی نامزدهای نهایی تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است، از روز گذشته تبلیغات رسمی نامزدها شروع شده و باید با رصد دقیق فعالیت ها از استفاده داوطلبان ار امکانات و اموال دولتی و حتی موسسات عمومی جلوگیری و طبق قانون با خاطیان برخورد شود.
استاندار ایلام از مسئولان اجرایی انتخابات خواست نشست های مستمری با مسئولان ستادهای نامزدها برگزار و ضمن بیان قوانین انتخاباتی داوطلبان و هواداران آنها را به رعایت قوانین و مقررات ترغیب کنند تا این حماسه ملی نیز با مشارکت حداکثری مردم و در کمال آرامش اجرا شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد