سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26201
|
08:52 - 1396/01/31
نسخه چاپی

مدیر کل بهزیستی ایلام خبرداد؛

کمک 22 میلیارد ریالی نیکوکاران به مددجویان بهزیستی در سال 95

کمک 22 میلیارد ریالی نیکوکاران به مددجویان بهزیستی در سال 95
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: افراد خیر و نیکوکار سال گذشته در مجموع 22 میلیارد و 400 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی کمک کردند.

به گزارشايلام بيدار، "فرهاد قیصربیگی"، مدیر کل بهزیستی استان ایلام اظهار کرد: از این میزان کمک 20 میلیارد ریال غیر نقدی و 400 میلیون ریال نیز نقدی بود که از سوی افراد خیر داخل و خارج استان اهدا شد.

وی کمک های غیر نقدی را شامل مواد خوراکی (گوشت و برنج) و سبدهای غذایی برشمرد و افزود: عمده کمک های غیر نقدی افراد خیر در ایام ماه مباک رمضان و اربعین بوده است.
قیصربیگی تاکید کرد: پارسال سه هزار نفر از جامعه هدف این دستگاه در ضیافت های الهی شرکت کرده و اطعام شدند و در ایام منتهی به اربعین نیز خدمات دهی به زائران به صورت گسترده شامل مواد غذایی و خدمات توانبخشی انجام گرفته است.
مدیر کل بهزیستی ایلام با تقدیر از مشارکت افراد خیر برای کمک به مددجویان زیر پوشش گفت: به تازگی یکی از افراد خیر مقیم تهران نیز 100 میلیون ریال کمک نقدی برای خدمات دهی به نوجوانان مددجوی زیر پوشش اهدا کرده است.
وی به خدمات این اداره در حوزه ازدواج نیز اشاره کرد و یادآور شد: پارسال در مجموع 200 نوعروس مددجوی زیر پوشش با کمک مالی بهزیستی راهی خانه بخت شدند.
به گفته وی، برای پرداخت کمک هزینه ازدواج به این افراد دو میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، توسعه امور پیشگیری و اشتغال و مشارکت های مردمی به جامعه هدف خدمات ارایه می کند.
 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب