سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 26192
|
11:41 - 1396/01/30
نسخه چاپی

یادگار دفاع مقدس:

سردار دانشیار در هر جایگاهی منشأ خیر بود/ باب شهادت هنوز باز است

سردار دانشیار در هر جایگاهی منشأ خیر بود/ باب شهادت هنوز باز است
سردار مرتضی قربانی گفت: اکبر دانشیار در دفاع مقدس و بعد از آن نیز در هرجایگاهی قرار گرفته منشأ خیر و برکت بوده و با اخلاق و ایثارگری خود همیشه موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار جهاد مقاومت ايلام بيدار، سردار "مرتضی قربانی"، از یادگاران دفاع مقدس در مراسم گرامی داشت سردار "علی اکبر دانشیار" گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس با رشادت و دلاورمردی های خود تمام قواعد کلاسیک جنگی را برهم زده و با تلفیق ایثار و شهادت با قواعد جنگی حاضر به کسب هرنوع پیروزی نبودند و با تبعیت از مرجع دینی عالیقدر اسلام را در سرلوحه کارهای خود قرار داده بودند.

وی اظهار کرد:. با پایان جنگ این روحیه ایثار در وجود رزمندگان ادامه یافت و انتقال آن به سربازان ولایت شاهیدیم امروز دوباره باب شهادت دوباره برای اثبات حقانیت اسلام باز شده است.

سردار قربانی افزود: لحظه به لحظه دفاع مقدس درس های بزرگی همچون شهادت در آن نهفته است که باید آن را در زندگی امروز بکار بگیریم همچنان که  خداوند درباب منزلت و جایگاه شهادت بارها آیاتی برای همه ما فرستاده است و در این آیات برزنده بودن شهدا تاکید شده است.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: مجاهدان راه حق را به عینه میبینید که زنده هستند شفیع همه ما هستند مردم ما نیز این عزیزان را هیچوقت فراموش نکرده و نمی کنند و شاهد آن هستیم که چه مراسمات با عظمتی برای این شهیدان در کشور برگزار می شود و این نشان قدردانی ملت از این مجاهدان است.

 وی عنوان کرد: یکی از این ایثارگران و مجاهدان در طول انقلاب اسلامی همین سردار دانشیار بوده که در این سال ها چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد ازآن منشا خدمات شایانی به ایران اسلامی بوده و آرامش و متانت این عزیز در طول جنگ زبانزد رزمندگان بود و با اخلاق خوش خود در دل همه رزمندگان جا باز کرده بود.

سردار قربانی به نقش سردار دانشیار قبل و بعد از انقلاب اشاره و افزود: این سردار بزرگ قبل از انقلاب با حضور در استان یزد بعنوان دستیار آیت الله صدوقی و رابط ایشان با مفام معظم رهبری بودند و بارها از سوی ساواک تهدید می شد و با پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه یزد را تشکیل داد و در قائله کردستان نیز جزء فرماندهان بود و باشروع جنگ تحمیلی به دیار ایلام و مهران می آید و و سپاه و بسیج را در این مکان سازمان دهی می کند.

وی در پایان تأکید کرد: سردار دانشیار بعد از دفاع مقدس نیز در هرجایگاهی قرار گرفته منشأ خیر و برکت بوده و با اخلاق و ایثارگری خود همیشه موفق بوده و مهترین آن را می توان رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان دانست و تا همین روزهای آخر و دقایق پایانی عمر شریفشان ادامه داشت و علیرغم گمنامی که داشتند الحق خوشنام بودند و با رجعت خود در جایگاه شهدا قرار گرفتند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب