سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26187
|
08:14 - 1396/01/30
نسخه چاپی

واکنش ها به گردهمایی جنجالی همچنان ادامه دارد؛

سهم 10 دقیقه ای مدیران روابط عمومی در جلسه سه ساعته/ از تجلیل بازیگران تا حضور رسانه های حامی دولت!

سهم 10 دقیقه ای مدیران روابط عمومی در جلسه سه ساعته/ از تجلیل بازیگران تا حضور رسانه های حامی دولت!
برخی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی نسبت به روند برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی در استانداری ایلام واکنش نشان دادند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::همانطور که در گزارش های قبلی در پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار اشاره شد در روزهای گذشته گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور استاندار ایلام، معاونین وی و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل استانداری ایلام برگزار شد.

واکنش ها به برگزاری این جلسه هنوز که هنوز ادامه داشته و مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان در گفتگو با این پایگاه خبری نسبت به چگونگی اجرای این برنامه از ابتدا تا انتها معترض بوده اند.

سهم 10 دقیقه ای مدیران روابط عمومی از جلسه سه ساعته

یکی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این خصوص به خبرنگار ایلام بیدار گفت: از همان ابتدا که طی نامه ای از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای شرکت در این برنامه دعوت بعمل آمده بود بحثی در رابطه با اینکه در این جلسه قرار است درباره چه موضوعاتی بحث شود اشاره ای نشده بود.

وی اظهار کرد: همنی مسئله باعث شده بود تا بسیاری از همکاران ما در روابط عمومی سایر دستگاه های اجرایی برایشان مشخص نشود که در رابطه با چه محوری مطالبی را برای بیان مسائل در جلسه آماده کنند.

این مسئول روابط عمومی افزود: در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید آنچه در رابطه با تخصص روابط عمومی و مباحثی که باید در این خصوص به آن اشاره می شد در واقع نشد بلکه جلسه با نیم ساعت تأخیر و معطلی همکاران شروع شد.

تجلیل از هنرمندان و رسانه ها در جلسه گردهمایی مسئولان روابط عمومی

یکی دیگر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان نیز در این خصوص به خبرنگار ایلام بیدار گفت: متاسفانه در این جلسه مسئولانی که صحبت کردند در حوزه روابط عمومی و بایدها و نبایدهای ان حرفی به میان نیاوردند و همین موضوع و ارائه کارنامه و اقدامات باعث کلافگی مدیران روابط عمومی شد؛ هر چند که همکاران ما در روابط عمومی هدف اصلی شان نیز بیان اقدامات دولت است اما در جلسه ای که مختص و خاص همکاران در روابط عمومی است انتظار می رفت با نگاه کیفی به موضوعات پرداخته می شد.

وی اظهار کرد: حتی در پایان این جلسه از افرادی تجلیل شد که اصلا ارتباطی به حوزه روابط عمومی نداشته است و برخی رسانه های حامی دولت و نیز برخی هنرمندان در حوزه بازیگری تجلیل بعمل آمد؛ این در حالی بوده که از یک نفر از همکاران ما در روابط عمومی و زحمات آنان نشد؛ همین موضوعات باعث شده بود تا اکثر همکاران حتی در حین جلسه نارحت شده و ناراضی جلسه را به پایان برسانند به این خاطر که سهم مدیران روابط عمومی برای ارائه سخنان خود در جلسه سه ساعته فقط 10 دقیقه بوده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب