سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26184
|
07:23 - 1396/01/30
نسخه چاپی

پیگیری ایلام بیدار از ارتقا دهستان دشت عباس به بخش؛

فرماندار دهلران: دولت درگیر انتخابات است/ در جریان سیر مراحل قانونی در وزارت کشور نیستم

فرماندار دهلران: دولت درگیر انتخابات است/  در جریان سیر مراحل قانونی در وزارت کشور نیستم
فرماندار دهلران گفت: دولت اکنون درگیر انتخابات است و این درخواست پس از پایان انتخابات در دستور کارمجدد قرار خواهد گرفت.

به گزارشايلام بيدار، در ادامه روند پیگیری مشکلات مردمی، پایگاه خبری ایلام بیدار به رسیدگی به مشکلات مطرح شده ازسوی چند تن از اهالی دهستان دشت عباس از توابع شهرستان دهلران پرداخت.

گزارش این خبر در این پایگاه خبری تحت عنوانبدقولی مسئولان در ارتقاء دهستان دشت عباس به بخشمنتشر شده بود که در این خبر از قول مسئولان استان و بویژه شهرستان دهلران به مردم این منطقه برای ارتقای این دهستان به بخش گزارشی منتشر شد.

در ادامه پیگیری درخواست مردم این منطقه خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار روند عملیاتی شدن این موضوع را از مسئولان جویا شد.

 دولت درگیر انتخابات است

"حسینعلی موسوی"، فرماندار شهرستان دهلران گفت : با توجه به اینکه دهستان دشت عباس تمامی شاخصه های تبدیل شدن به بخش از جمله مرزی بودن و گسترده بودن و دارا بودن جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را داراست لذا ارتقای این دهستان به بخش از مواردی است که در دستو کار دولت قرار دارد.

وی به زمانبر بودن روند این کار اشاره و اظهار کرد: در جریان سیر مراحل قانونی در وزارت کشور نیستم اما اکنون این کار در مرحله تقسمات کشوری در وزارت کشور در حال انجام است و نباید انتظار داشت طی دو یا سه ماه انجام بگیرد و پروسه تقسیمات جغرافیایی و کشوری زمان بر است.

وی با اشاره به اینکه دولت اکنون درگیر انتخابات است افزود: این درخواست پس از پایان انتخابات در دستور کارمجدد دولت قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: دشت عباس با داشتن یک مرکز بهداشتی و درمانی مجهز هیچگونه کمبود امکاناتی ندارد و وجود یکسری مشکلات موجود در هر منطقه ای عادی است.

عزمی برای رفع دغدغه های مردم نیست

این در حالیست که در چند سال گذشته موضوع ارتقا دهستان دشت عباس دهلران به بخش مطرح و قول هایی از سوی مسئولان استان در این راستا داده شده که همانگونه که در گزارش اول ایلام بیدار به آن اشاره شد اما همچنان در وضعیت سردرگمی به سر می رود.

سخنانا فرماندار محترم دهلران نشان می دهد در روز های باقیمانده تا پایان دولت یازدهم نگاه و توجه دولت بیشتر از آنکه به سمت پروژه ها و قول های عملی نشده باشد معطوف و سرگرم انتخابات شده و همین نکته برای مردم کافی است تا اقداماتی که دولت در این چهار سال برای مردم انجام می دهد را انتخاباتی بدانند تا خالصانه.

همچنین وقتی فرماندار محترم دهلران به صراحت اعلام می کند در جریان روند موضوع در وزارت کشور نیست خود نشان می دهد که هیچگونه عزم و همتی از سوی مسئولان استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب