سرویس: اقتصادی
کد خبر: 26181
|
13:10 - 1396/01/29
نسخه چاپی

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان:

رقم تخلف در صندوق ذخیره بیش از 8 هزار میلیارد تومان است/ آموزش و پرورش هیچ همکاری با ما ندارد/ هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم

رقم تخلف در صندوق ذخیره بیش از 8 هزار میلیارد تومان است/ آموزش و پرورش هیچ همکاری با ما ندارد/ هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم
رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در اینکه رقم تخلفات بیش از 8 هزار میلیارد تومان است شکی نیست ولی کمیته تحقیق و تفحص هنوز به رقم قطعی در این پرونده نرسیده است.

به گزارشايلام بيدار، "جبارکوچکی نژاد"، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان  در خصوص آخرین وضعیت این پرونده اظهار داشت: تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه‌های مختلف است و هنوز به جمع‌بندی نهایی در این زمینه نرسیده‌ایم.

وی افزود: بخشی از این تخلفات در بانک سرمایه رخ داده که رقم آن بیش از 8 هزار میلیارد تومان است و بخشی از آن‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری، شرکت ساختمانی معلم، شرکت‌های پتروشیمی رخ داده که در حال بررسی این پرونده‌ها هستیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ارقامی که در رسانه‌ها اعلام می‌شود گفت: در اینکه رقم تخلفات بیش از 8 هزار میلیارد تومان است شکی نیست ولی کمیته تحقیق و تفحص هنوز به رقم قطعی در این پرونده نرسیده و فعلا به این موضوعات نمی‌پردازد.

کوچکی‌نژاد در خصوص همکاری وزارت آموزش و پرورش و با کمیته تحقیق و تفحص اظهار داشت: وزارتخانه هیچ همکاری ندارد و مدام هم با انجام تغییرات کارها را عقب می‌اندازد و ما در این زمینه از دوستان آموزش و پرورش گله‌مندیم.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب