سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26169
|
08:29 - 1396/01/29
نسخه چاپی

مدیر پایانه مرزی مهران خبرداد:

تردد بیش از 12 هزار کامیون سال گذشته از مرز مهران

تردد بیش از 12 هزار کامیون سال گذشته از مرز مهران
مدیر پایانه مرزی مهران گفت: در یک سال گذشته 12 هزار و 338 کامیون در پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآوای مهران، "اسد محمدی"، مدیر پایانه مرزی مهران اظهار کرد: پایانه مرزی مهران یکی از موفق‌ترین و امن‌ترین پایانه‌های کشور است که روزانه بین 600 تا 800 کامیون در این پایانه برای جابه‌جایی کالاهای صادراتی به عراق تردد دارند.

وی افزود:از این میزان پنج هزار و 634 کامیون ایرانی حامل باز از مرز خارج شده اند و پنج هزار و 700 کامیون ایرانی از مرز وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی مهران ادامه داد:خروج کامیون های حامل بار خارجی از مرز مهران 505 دستگاه و ورود کامیون های خارجی از مرز مهران 499 کمیون بوده است.

محمدی با بیان اینکه بیشتر کالای ترانزیتی از کشورهای ترکیه، افغانستان، تاجیکستان و حوزه خلیج فارس وارد مرز مهران می‌شود عنوان کرد: عمده کالاهای ترانزیتی در مرز مهران کود، البسه، مواد غذایی و مصالح ساختمانی است.

وی با بیان اینکه خودروهای سواری می‌توانند با مجوز در مرز تردد کنند گفت: در سال 95 نیز یک هزار و 494ذدستگاه سواری خارجی و یک هزار و 590 خودرو سواری از طریق پایانه مرزی مهران به کشور تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی مهران عنوان کرد: در سال 95 همچنین بیش از 2 هزار و 220 اتوبوس از کشورهای عراق، پاکستان، آذربایجان، آلمان، گرجستان و ترکیه به صورت ترانزیتی در مرز مهران تردد مسافر داشته‌اند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد