سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26163
|
13:03 - 1396/01/28
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

اجرای دو هزار و 430 اردوی جهادی دانش آموزی/ 129 مدرسه استان بهسازی و مرمت شدند

اجرای دو هزار و 430 اردوی جهادی دانش آموزی/ 129 مدرسه استان بهسازی و مرمت شدند
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ماحصل اقدامات انجام گرفته در بسیج دانش اموزی تشکیل 957 حلقه صالحین و برگزاری دو هزار و 430 اردوی جهادی یک روزه در استان است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ " عبدالصاحب طهماسبی "، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش سالانه اعضا کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی استان ایلام که در محل هتل زلگرس ایلام برگزار شد، گفت: با برگزاری اردوهای جهادی باید دانش آموزان را تربیت اسلامی کنیم تا با انگیزه راه 36 هزار شهید دانش آموز را ادامه داده و آمادگی بازم برای بدست گرفتن سکان مملکت اسلامی را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری راهیان نور دانش آموزی کار آسانی نیست اظهار کرد: هدایت و نظارت و کنترل و آموزش حدود نه هزار و 200 دانش آموز و آشنا کردن آن ها با سیره شهدا ومعنویت افزایی دانش آموزان و آموزش دانش آموزان کار دشواری است که قطعا بدون هماهنگی و تعامل و برگزاری جلسات متعدد امکانپذیر نبود.

سرهنگ طهماسبی افزود: ماحصل اقدامات انجام گرفته در بسیج دانش اموزی تشکیل 957 حلقه صالحین و برگزاری دو هزار و 430  اردوی جهادی یک روزه در استان است که باعث مرمت و بازسازی حدود 129 مدرسه و بکارگیری دو هزار و 500 دانش آموز در این اردوهاست.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال را برگزاری اردوهای جهادی و ایجاد حلقه صالحین دانست و بیان کرد: باید در کنارتربیت دانش آموزان در تراز انقلاب ، آموزش های مهارتی نیز داده شود تا بتواند در عزصه های مختلف کشور موفق باشند که این خود با برگزاری اردوهای جهادی امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن پس از جنگ تحمیلی به بحث جنگ نرم روی آورده است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب این کار دشمن شبیخون فرهنگی است.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه موفقیت و مقابله با جنگ نرم با الگو قرار دادن گفتمان ولایت و رهبری امکانپذیر است افزود: تحصیل و تهذیب و ورزش از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که در صورت عمل به این موضوعات و هدایت نوجوانان به این سمت می توانیم در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: ولایت مداری و معنویت و ضرورت حفظ ارزش های الهی و اسلام در وجود مردم در کنار برتری های نظامی و تجهیزات و پیشرفت ایران اسلامی  مولفه هایی هستند که وحدت و همدلی و انسجام را در سایه ولایت رهبری معظم رقم زده است.

وی به تلاش دشمن با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای انحراف جوانان کشور اشاره و گفت: سوق دادن آن ها به سوی اردوهای راهیان نور و جهادی باعث هوشیاری جوانان شویم و با استفاده از ابزارهای مناسب جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را بگیریم.

سرهنگ طهماسبی در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم و با آموزش های صحیح و با استفاده از زیر ساخت های لازم در کشور و با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه هسته ای و کنولوژی و نظامی در کشور صورت گرفته است می توانیم در راستای پیشرفت ایران اسلامی حرکت کرده و جلوی تهدیدات دشمن بایستیم.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب