سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 26156
|
07:02 - 1396/01/28
نسخه چاپی

با حمایت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای محروم ایوان + تصاویر

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در روستاهای محروم ایوان + تصاویر
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان بمدت 10روز در روستای نرگسی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

گروه جهادی شهید قدرت نظری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان از 15فروردین تا 25فروردین بمدت 10رو در روستای نرگسی از روستا های شهرستان ایوان اقدام به برگزاری اردوی جهادی نموده است.

"جمال مرادی"؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری این اردو در روستای نرگسی از مدت ها قبل صورت گرفته بود که سرانجام از 15فروزدین ماه با حضور 25خواهر و5برادر استارت کار زده شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ایوان به اهداف برگزاری اردو های جهادی اشاره کرد و گفت:هدف از برگزاری این اردو ها محرومیت زدایی است واز برکات اردوهای جهادی این است که جوانان را به خودسازی، ایمان و انقلاب سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه با شرکت در اردوهای جهادی اول به خودمان خدمت می‌کنیم بعد به مناطق محروم، افزود: کسی که لذت کار جهادی را بچشد و برای خدا کار کند هرگز خسته نمی‌شود و من و دوستانم در طول این چند روز که به کار مشغول بودیم جز نشاط و خرسندی احساس دیگری نداریم.

مرادی افزود : روستای نرگسی یکی از روستای های محروم شهرستان ایوان هست که متاسفانه مسئولان شهرستان به این روستا دور و محروم توجه زیادی ندارند.

وی بیان داشت :فعالیت های گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در این روستادردوعرصه آموزشی و فرهنگی بوده است ،که در زمینه قالی بافی، چرم دوزی، خیاطی، رایانه، احکام، نقاشی، ورزش و سرگرمی آموزش لازم داده شد.

مرادی تصریح کرد:اعضا گروه نیز در عرصه دیگری تعمیرات مدرسه از جمله مجهز کردن قفل درب ها، نصب شیشه درب و پنجره ها،زنگ آمیزی درب و پنجره ها، دیوار نویسی، لامپ و تجهیز لوازم تحریر مدرسه میز فعالیت داشتند.

وی در پایان گفت:باتوجه به ارزیابی صورت گرفته در حوزه خیاطی وچرم دوزی در این روستا نیاز است چندین جلسه دیگر جهادگران حضور داشته باشند که این امر در روزهای آتی در شیفت بعدازظهر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب