سرویس: سیاسی
کد خبر: 26155
|
20:23 - 1396/01/27
نسخه چاپی

عارف:

نامزدی جهانگیری تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان بود

نامزدی جهانگیری تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان بود
رئیس فراکسیون امید مجلس، نامزدی معاون اول دولت یازدهم را تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان خواند و گفت: ما تصمیم گرفتیم به جز آقای روحانی نامزد دیگری در انتخابات داشته باشیم که آقای جهانگیری هم قبول کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید  مجلس شورای اسلامی درباره داوطلب شدن اسحاق جهانگیری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در کنار حسن روحانی گفت: نامزدی معاون اول دولت یازدهم تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان بود و ما تصمیم گرفتیم به جز آقای روحانی نامزد دیگری در انتخابات داشته باشیم که آقای جهانگیری هم قبول کردند.

وی ادامه داد: این دو قطعاً در یک گروه هستند و در مناظره‌ها تقسیم کار می‌کنند و عملکرد دولت را توضیح می‌دهند.

عارف با بیان اینکه امیدواریم با حضور جهانگیری فضای انتخابات گرم شود، خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلی ما در انتخابات روحانی است و شورای عالی اصلاح‌طلبان، رأی به نامزدی نهایی روحانی داده است.

وی در واکنش به داوطلب شدن محمد هاشمی و محسن رهامی گفت: آنها همانطور که گفته‌اند مستقل وارد انتخابات شده‌اند و حضور آنها باعث نمی‌شود ما نگران رأی روحانی باشیم، چون او شرایط خوبی دارد و امیدواریم با رأی بالایی بازهم رئیس‌جمهور شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در جریان مناظره‌های انتخاباتی، روحانی و جهانگیری از عملکرد دولت دفاع و برنامه‌های خود را به خوبی ارائه دهند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب