سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26142
|
10:33 - 1396/01/26
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع):

دفاع از حریم اهل بیت بزرگترین امتیاز مدافعین حرم است

دفاع از حریم اهل بیت بزرگترین امتیاز مدافعین حرم است
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:شهدای مدافع حرم امتیازهایی دارند که یکی از این امتیازها دفاع از حریم اهل‌بیت و شهادت در این راه است .

به گزارشايلام بيدار، "سرهنگ جمال شاکرمی"؛معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام،در یادواره شهدای مدافع حرم در جمع معتکفین در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان ایوان  اظهار کرد:ماه رجب پیش زمینه ای است برای ورود به ماه مبارک رمضان،ماهی که با فضیلت ترین ماههاست،در این ماه ارزش عبادات بسیار زیاد است .

 

شاکرمی با اشاره به سنت حسنه اعتکاف گفت:این اعتکاف رزقی است که خداوند به شما عنایت داشته است و لازم وضروری است که که از لحظه به لحظه آن بشترین استفاده را بردچرا که فرصتی مناسب برای خودسازی است.

 

وی به تقارن ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) با این ایام اشاره کرد و بیان داشت:شما اگر عالم را از ابتدا تا آخرنگاه کنید فضیلتی که حضرت علی (ع)از آن برخوردار شد  دیگران از آن برخوردار نیستند فقط  آن حضرت فضیلت پیدا کرد که در خانه کعبه به دنیا بیاید.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع)به شرایط کشور دردوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ما در دوران 8سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و از امکانات پیشرفته ای درآن زمان برخوردار نبودیم اما بحمداله امروز در منطقه جزء کشورهای برتر در حوزه های محتلف هستیم.

 

وی ادامه داد: امروز داعش در حال  آماده سازی وگسترش تفکرات خود در منطقه است ،وسعی در ناامن نشان دادن منطقه دارد اما بحمداله در کشور عزیزمان ایران اسلامی  با توان امنیتی واشراف اطلاعاتی که وجود دارد اجازه کوچکترین تحرکی داده نشده است.

 

 

شاکرمی بیان داشت: شهدای مدافع حرم امتیازهایی دارند که یکی از این امتیازها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت و شهادت در این راه است که اگر شهدای حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند امروز باید داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/ الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد